مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی کوپه بی‌ام‌و M8 در جاده برفی

تا به امروز چندین بار خودروهای سری 8 بی‌ام‌و با طراحی 4 درب در مناسبت‌های مختلف رویت شده است ولی این بار تیپ کوپه بی‌ام‌و M8 با ظاهری متفاوت مشاهده شده است.

اگر نگاهی به تصاویر عقب این خودرو بیندازید متوجه چهار خروجی قدرتمند می‌شوید. دفعه پیش تصاویر جاسوسی این خودروی چهار درب بزرگ در جاده‌های شهری دیده شد ولی این بار تصاویر جاسوسی از این خودرو در فصل زمستانی در کشور سرد و یخی سوئد دیده شده است.

شاید حرف کلیشه‌ای باشد که بگوییم بی‌ام‌و M8 جدید در این تصاویر نسبت به نسخه استاندارد سری 8 ظاهری تهاجمی‌تر به خود گرفته که این امر مدیون پایین آمدن ارتفاع سپر و توری مشبک در جلوی خودرو هست، همچنین توری مشبک کلیه‌ای شکل در این تصاویر جاسوسی نسبت به فیس‌لیفت سری 7 کوچک‌تر هست. باله عقبی خودرو نیز متصل به درب صندوق عقب شده و کمی بالا آمده است که جذابیت و زیبایی بی‌ام‌و M8 را دو چندان کرده است.

یکی دیگر از تغییرات اعمال شده برای این خودروی جدید پایین آوردن ارتفاع سیستم تعلیق هست و از لحاظ مشخصات مکانیکی بی‌ام‌و M8 کوپه مجهز به پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو 4.4 لیتر با قدرت خروجی 630 اسب بخار (470 کیلووات) هست. به احتمال زیاد این خودروی جدید پیشرانه‌ای شبیه به M8 دو درب کانورتیبل خواهد داشت.

بدون شک این خودروی جدید پرچم‌دار سری M8 خواهد بود و بالتبع می‌بایست انتظارات و توقعات را از لحاظ مکانیکی، ظاهری و تکنولوژی برآورد کند. اگر خوشبین باشیم این خودرو اوایل تابستان سال آینده رونمایی می‌شود ولی هنوز زمان قطعی برای رونمایی مشخص نشده و احتمال دارد اوایل سال 2020 میلادی نسخه M8 گراند کوپه رونمایی شود.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا