مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرو هم کاهش پیدا می‌کند؟ + تصاویر

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی ایران‌خودرو است که به تازگی به بازار ایران معرفی شده و علیرغم اینکه پیش بینی‌های خوبی از این محصول وجود داشت ولی افزایش هزینه تولید این خودرو باعث قیمت گذاری عجیب برای آن شد که حالا با توجه به تاثیرگذاری اعتراضات بسیاری از مشتریان خودروسازان، مشتریان دارای حواله خرید پژو 207 صندوقدار نیز پا به عرصه گذاشتند و به نظر می‌رسد باید به زودی شاهد کاهش قیمت این خودرو هم باشیم!

به گزارش چرخان، با افزایش قیمت خودروهای داخلی و تحویل گران‌تر آنها به مشتریان باعث شد تا اعتراضات وسیعی در مورد این موارد شکل بگیرد که این تجمعات عملا موثر بود و خودروسازان به دستور وزیر عمل کرده و تحویل خودروهای با موعد تحویل قبل بهمن ماه را با نرخ‌های قبلی انجام خواهند داد که طبیعتا سود 30 درصدی را برای آنها به همراه داشته است که این موضوع حتی شامل خودروهای دیگری مثل چانگان و سیتروئن C3 نیز شد و مشتریان این دو خودرو نیز از کاهش قیمت خوبی برخوردار شدند.

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی ایران‌خودرو است که به تازگی به بازار ایران معرفی شده و علیرغم اینکه پیشحالا این کاهش قیمت محصولات مذکور باعث شده تا مشتریان دارای حواله خرید پژو 207 صندوقدار نیز برای کاهش قیمت محصول سفارش داده شده دست به کار شده و تجمع اعتراضی برگزار کنند که البته بسیاری از آنها صحبت‌های جالب و به حقی نیز مطرح می‌کنند که از جمله آن تفاوت بسیار زیادی و عجیب پژو 207 هاچبک با نسخه صندوقدار آن است که چیزی در حدود 50 میلیون تومان فاصله قیمتی دارد!

پژو 207 صندوقدارمعترضین در این تجمع به طور کلی معتقدند که اولا ارزش پول آنها در محاسبات ایران‌خودرو در نظر گرفته نشده است  و این شرکت صرفا به افزایش هزینه‌های خود توجه داشته است که این موضوع ظلم بزرگی در حق این دسته از مشتریان است. موضوع دومی که این دسته از معترضین به آن اشاره دارند این است که یک صندوق اضافی در پژو 207 صندوقدار چه هزینه عجیب و غریبی برای ایران‌خودرو داشته است که این شرکت تفاوت 50 میلیون تومانی را در دو نسخه این خودرو قائل شده است!

پژو 207 صندوقدارهمچنین مشتریان معترض این شرکت معتقدند که زمان تحویل پژو 207 صندوقدار در خردادماه سال جاری بوده و تاخیری که در تحویل این خودروها صورت گرفته مربوط به ایران‌خودرو بوده و بایستی قیمت خودروها بر اساس قیمت خردادماه محاسبه شده و مابه التفاوت کمتری از آنها دریافت گردد ولی علیرغم اینکه موعد خردادماه برای این خودروها ذکر شده ولی قیمت گذاری بر اساس زمان تحویل انجام شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. کسی نیست جلوی ایران‌خودرو رو بگیره، به مردم ظلم نکنه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا