مکمل بنزین
خبر

ادامه تداوم حضور چری در ایران با معرفی آریزو 6

چری یکی از اولین خودروسازهای چینی بود که عرضه خودروی سواری در ایران را آغاز نمود. در این اواخر با اعمال مجدد تحریم‌ها و خروج خودروسازان مختلف از کشور، چری یک محصول جدید را برای عرضه در ایران آماده نموده است که این نشان‌دهنده علاقه این کمپانی به بازار ایران است. بر همین اساس در مراسم رونمایی از این محصول، رئیس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو اعلام کرد، همکاری با برند چینی مانند خودروسازهای فرانسوی نیست و مدیران‌خودرو اصولی را در پیش گرفته که بر اساس یک قرارداد جوینت ونچر و بر اساس منافع مشترک این کمپانی چینی در ایران می‌ماند و به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

در حال حاضر مدیران خودرو از مدت ها قبل مرکز تحقیق و توسعه، افزایش ظرفیت و اجرای طرح توسعه خط رنگ و همچنین ایجاد شرکت مشترک با هدف افزایش عمق ساخت داخل محصولات را با همکاری چری دنبال می‌کند تا بتواند ظرفیت و دانش تولید خودرو در ایران را گسترش دهد. اگر چه انتقادهایی به‌دنبال افزایش قیمت غیرمنطقی خودروهای مدیران‌خودرو، مطرح است اما تلاش برای بقاء این کمپانی نشان می‌دهد که می‌توان هنوز به تولید خودروی خارجی در کشور امیدوار بود. رئیس هیئت مدیره این شرکت در مصاحبه خود به قابلیت‌های چری آریزو 6 اشاره کرد که می‌تواند مورد استقبال عموم قرار گیرد. چری آریزو 6 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو با 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتون متری در حدود 290 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا