مکمل بنزین
رپورتاژ

خودروهایی که درسال 2019 توسط مرسدس بنز تولید خواهند شد

خودروهایی که درسال 2019 توسط مرسدس بنز تولید خواهند شد

همان‌طور که میدانید، بنز نام شرکت خوش‌نام آلمانی‌ای می‌باشد که به تولید و ارائه خدمات مختلف مربوط به خودرو می‌پردازد. این شرکت پیشینه‌ای قدیمی داشته و در زمینه‌ی طراحی و تولید انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و همچنین تعمیرات خودرو فعالیت خود را انجام می‌دهد که متأسفانه در بازار ایران بنا به دلایل مختلف شاهد حضور تمامی کلاس‌های تولیدی این شرکت نیستیم و البته قیمت بالای خودروهای وارداتی سبب شده است خریدوفروش مرسدس بنز در ایران به‌صورت محدود انجام شود. خودروهای تولیدشده توسط این شرکت از کیفیت و محبوبیت بسیار بالایی در سراسر جهان برخوردار بوده و نه‌تنها توانسته‌اند به خوبی از پس تست‌های متعدد در زمینه‌های گوناگون برآیند، بلکه شرکت مرسدس بنز، بارها گام‌های خود را فراتر نهاده و از پیشروان این صنعت به‌حساب می‌آید. در این مقاله قصد داریم به بررسی لیستی از خودروهای در صف تولید بنز در سال 2019 بپردازیم که به‌تازگی به‌صورت رسمی منتشر شده‌اند.

Mercedes-Benz c 63

خودروی جدید مرسدس بنز که کاملاً با نسل‌های قبلی تفاوت خواهد داشت، خودرویی قدرتمند با کارایی بالقوه از کلاس C بوده و قرار است که بانام تجاری Mercedes-Benz c 63 به بازار تزریق شود. موتور دوتوربوئه این خودرو نیز توانایی تولید قدرت بالای 469 اسب بخار را خواهد داشت، ظاهراً نمونه‌ی دیگری نیز از این خودرو بانام C 63 S تولید خواهد شد که قدرتمندتر بوده و 503 اسب بخار را به ارمغان خواهد آورد. هردوی این مدل‌ها مجهز به سیستم انقلابی و جدید انتقال سرعت MCtT-9 AMG، سیستم فنربندی متغیر با حالت رانندگی و سیستم تشخیص لغزندگی، کلیدهای میانبر لمسی روی فرمان و 6 حالت رانندگی شامل: حالت خواب‌آلودگی، حالت آسایش، اسپرت، مسابقه، اسپرت پلاس و همین‌طور حالت شخصی‌سازی‌شده خواهند بود. برای خرید مرسدس بنز c 63 باید تا انتهای سال 2019 صبر کرد.

مرسدس بنز AMG C 43 سدان

آمار فروش مرسدس بنز C43 ای‌ام جی نشان‌دهنده محبوبیت بالای این خودرو است. برای سال‌های متعدد این خودرو بیشتری فروش را در سری خودروهای مرسدس ای­ام­جی شرکت بنز داشته است. اینبار به گفته‌ی شرکت بنز در مدل 2019 این خودرو شاهد تغییر تمامی قسمت‌های خودرو ازجمله ظاهر اسپرت و طراحی داخلی بسیار لوکس خواهیم بود. موتور 3 لیتری دوتوربوئه این خودرو توان تولید 385 اسب بخار را خواهد داشت و از امکانات ذکرشده‌ی این خودرو می‌توان به سیستم انتقال سرعت TCT-9، فنربندی قابل‌کنترل حتی در حالت اسپرت و سیستم هوشمند دستیار کمکی اشاره کرد.

Mercedes-AMG GT چهار-در کوپه

GT چهار-در کوپه برروی پلتفرم GT کوپه توسعه یافته است و ساختار عضله‌ای، ارتفاع کم از سطح زمین و زبان طراحی آیرودینامیکی از ویژگی‌های این خودرو می‌باشد. سری خودروهای قدرتمند GT چهار-در کوپه مجهز به سه موتور قدرتمند می‌باشند. دو نسخه­اول یعنی GT 63 و GT 63 S از موتوری کاملاً دست‌ساز بهتری می‌برند و برای نسخه‌ی GT 53 از موتور دوتوربوئه بهینه‌سازی شده 3 لیتری ای­ام­جی همراه با تکنولوژی EQ Boost استفاده شده است. قدرتمندترین نسخه‌ی این خودرو مدل GT 63S خواهد بود، این نسخه مقدار رقم 630 اسب بخار را تولید می‌کند که تضمینی بر رسیدن خودرو از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر، تنها در 3.1 ثانیه می‌باشد.

Mercedes-AMG G63

از دیگر خودروهایی که قرار ­است در سال 2019 توسط شرکت مرسدس بنز تولید و روانه بازار شوند می­توان به مرسدس ای ام­جی جی 63 اشاره کرد. برخلاف طراحی و دیزاین کلاسیک و سنتی این خودرو، به‌گفته­ی شرکت بنز، جی 3 هوشمندترین و  قدرتمندترین نسخه­ی جی 63 تولید شده­ی تابه­امروز می­باشد. موتور 4لیتری V8 این خودرو دست­ساز بوده و توان تولید 577 اسب بخار و شتاب 0تا100 کیلومتر در 4.4 ثانیه را دارد. از ویژگی­های این مدل می­توان به سیستم فنربندی قابل کنترل، سیستم تقسیم گشتاور جدید با توان ایجاد بالاترین نسبت کشش درطی سرعت­گیری و چراغ­های LED پرنور جلو و عقب خودرو اشاره­کرد.

Mercedes-Benz EQC 2020

مرسدس بنز همین‌طور از برنامه‌های تولیدی خودروهای خود در سال 2020 نیز خبر داده است. مرسدس بنز ای­کیوسی 2020 محصولی تمام الکترونیک خواهد بود که حاصل ترکیبی مؤثر از رفاه، تکنولوژی، کارایی و سبک و سیاق مخصوص بنز می‌باشد. از قابلیت‌های این خودرو می‌توان توان به سیستم رانشی الکترونیکی جدید اشاره کرد که نیرو را جداگانه به هریک از محورها انتقال خواهد داد و با دارا بودن ویژگی‌های اسپرت­گونه، توان خروجی ترکیبی 402 اسب بخار را خواهد داشت. همچنین این خودرو از سیستم رسانه‌ای جدید هوشمندی بهره خواهد برد که با استفاده از هوش مصنوعی، اصطلاحاً “دست‌فرمان” راننده را فراگرفته و در مدیریت قسمت‌های مختلف به وی کمک خواهد کرد.

Mercedes-Benz GLE SUV 2020

از دیگر برنامه­های تولیدی شرکت بنز در سال 2020 می­توان به خودروی اس­یو­وی جدید GLE اشاره کرد که تلفیقی از نوآوری و کارایی خواهد بود. سیستم هوشمند و جدید بنز که MBUX نام دارد، وظیفه­ی یادگیری حالات ترجیحی راننده، پاسخ به فرمان­های داده شده از طریق سیستم کنترل صوتی هوشمند و تنظیمات مهم خودرو را عهده­دار خواهد بود. برای موتور Mercedes-Benz GLE SUV 2020 یک موتور 3لیتری V6 بکارخواهد رفت که 367 اسب بخار را تولید می­کند. نمایشگر دیجیتالی 12.3 اینچی با وظیفه جمع­آوری اسناد دیجیتال، صفحه 12.3 اینچی لمسی جهت سرگرمی و استفاده کاربری، و چراغ­های LED جلو و عقب خودرو نیز قرار­است در این خودرو به­خدمت گرفته­شوند.

منبع : ویرلن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا