مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش محصولات ایران‌خودرو با موعد تحویل 1399!

با شروع دهه فجر انقلاب اسلامی، بسیاری از شرکت‌های خودروساز نیز اقدام به عرضه شرایط فروش ویژه محصولاتشان کردند که با توجه به وضعیت فعلی بازار و همچنین قیمت رسمی محصولات از جذابیت خوبی برای مشتریان برخوردار بوده و معمولا مورد استقبال مشتریان نیز قرار می‌گیرد. گروه خودروسازی ایران‌خودرو نیز طبق قولی که به مشتریان خود داده بود از شرایط فروش ویژه‌ای رونمایی کرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش محصولات خود خبر داد. این شرایط فروش که برخلاف بسیاری از طرح‌های فروش این شرکت در ماه‌های اخیر دارای تخفیف‌های مناسبی است و از جذابیت بهتری برخوردار بوده و از فردا آغاز خواهد شد که طبیعتا تا پایان ظرفیت تعیین شده برای این شرایط فروش نیز ادامه خواهد داشت.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرو تورم خودروالبته گفتنی است که این شرکت زمان پایان ثبت سفارش برای این طرح فروش را 30ام بهمن ماه اعلام کرده است که طبق روال معمول قطعا ظرفیت این شرایط فروش به این تاریخ نخواهد رسید و مشتریان زودتر از موعد سفارشات خود را ثبت خواهند کرد! این در حالیست که قیمت خودروهای موجود در این طرح فروش غیرقطعی بوده و با قیمت حاشیه بازار به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

پژو 207 صندوقدارجزئیات شرایط پیش فروش محصولات ایران‌خودرو

  • خودروی وانت آریسان دوگانه سوز این شرکت که در حال حاضر با قیمتی به مراتب کمتر در بازار آزاد قابل خرید است، در رنگ سفید و با پیش پرداخت 20 میلیون 650 هزار تومان تومان و موعد تحویل دی تا اسفند 98 ثبت سفارش می‌شود. سود مشارکت در نظر گرفته شده برای این خودرو 18 درصد بوده و سود انصراف نیز 15 درصد قید شده است. مشتری علاوه بر سود مشارکت از تخفیف خرید ایرانی 240 تا 510 هزار تومانی ایران‌خودرو بهره‌مند می‌شود.
  • پژو 405 اس ال ایکس نیز با پیش پرداخت 25 میلیون و 100 هزار تومان و در رنگ‌های مختلف قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل این خودرو نیز دی تا اسفند 98 و اردیبهشت 99 با سود مشارکت 17 تا 18 درصد قابل سفارش خواهد بود که بسته به زمان تحویل افزایش پیدا می‌کند. مشتری در موعد تحویل اردیبهشت 99 این شرکت می‌تواند از تخفیف خرید ایرانی 380 هزار تومانی بهره‌مند شود.
  • پژو 405 جی ال ایکس نیز با پیش پرداخت 23 میلیون و 450 هزار تومان و در رنگ‌های مختلف قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل این خودرو صرفا در اسفندماه سال 98 با سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 15 درصد خواهد بود.
  • سمند ال ایکس بنزینی با پیش پرداخت 23 میلیون و 950 هزار تومان و در رنگ‌های مختلف در دسترس مشتریان قرار گرفته و مشتریان می‌توانند با موعد تحویل دی تا اسفند 98 سفارش خود را ثبت کنند. سود مشارکت تعیین شده برای این شرایط فروش 17 تا 18 درصد بوده و همچنین مشتری از سود انصراف 14 تا 15 درصدی بهره‌مند خواهد شد.
  • سمند ال ایکس EF7 نیز با پیش پرداخت 26 میلیون و 250 هزار تومان و در رنگ‌های مختلف قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل این خودرو دی تا اسفند 98 خواهد بود و مشتری از سود مشارکت 16.5 درصد تا 17.5 درصد و سود انصراف 13.5 درصد تا 14.5 درصد بهره مند می‌شود.
  • پژو 206 تیپ 2 با پیش پرداخت 24 میلیون و 750 هزار تومان و در رنگ‌های مختلف قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل این خودرو صرفا اسفند ماه سال 98 خواهد بود و مشتریان می‌توانند از سود مشارکت 18 درصدی بهره مند شوند و در صورت تمایل به انصراف نیز می‌توانند از سود انصراف 15 درصدی این شرکت استفاده کنند.
  • پژو 206 تیپ 5 با پیش پرداخت 29 میلیون و 950 هزار تومان قابل سفارش بوده و امکان سفارش در رنگ‌های مختلف نیز برای مشتریان فراهم شده است. موعد تحویل این خودرو اسفند ماه 98 بوده و مشتریان از سود مشارکت 18 درصدی و سود انصراف 15 درصدی بهره مند خواهند شد. مشتریان متقاضی این خودرو در موعد تحویل اسفند 98 از تخفیف خرید ایرانی 140 هزار تومانی بهره مند خواهند شد.
  • پژو 207 دنده دستی با پیش پرداخت 37 میلیون تومان و در رنگ های مختلف قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل این خودرو دی تا اسفند ماه 98 بوده و مشتریان از سود مشارکت 17.5 تا 18 درصد بسته به زمان تحویل و همچنین سود انصراف 14.5 تا 15 درصدی بهره مند می‌شوند. مشتریان خرید این خودرو در موعد اسفند 98 از تخفیف خرید ایرانی 110 هزار تومانی ایران‌خودرو بهره مند می‌شوند.
  • پژو پارس سال بنزینی با پیش پرداخت 29 میلیون و 150 هزار تومان و موعد تحویل دی تا اسفند 98 برای ثبت سفارش ارائه شده است. سود مشارکت در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش 17.5 درصد تا 18 درصد بوده و مشتری از سود انصراف 14.5 تا 15 درصد بهره مند می‌شوند. مشتریان خرید این خودرو با موعد تحویل اسفند 98 می‌توانند از تخفیف خرید ایرانی 100 هزار تومانی منتفع می‌شوند.
  • هایما اس 5 توربو از جمله خودروهایی است که با موعد تحویل اردیبهشت 99 و در رنگ‌های مختلف قابل ثبت سفارش خواهد بود. مشتری برای ثبت سفارش این خودرو بایستی پیش پرداخت 74 میلیون و 500 هزار تومان را با سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 15 درصدی به حساب ایران‌خودرو واریز نمایند. مشتریان متقاضی خرید این خودرو از تخفیف یک میلیون تومانی خرید این خودرو بهره مند خواهند شد.
  • هایما اس 7 توربو این شرکت نیز با پیش پرداخت 86 میلیون تومان و موعد تحویل اردیبهشت 99 قابل سفارش خواهد بود. رنگ‌های موجود این خودرو متنوع بوده و مشتری امکان استفاده از سود مشارکت 18 درصدی و سود انصراف 15 درصد را خواهد داشت. مشتریان متقاضی خرید این خودرو از تخفیف یک میلیون تومانی خرید این خودرو بهره مند خواهند شد.
  • آخرین خودرو در این شرایط فروش نیز خودروی دنا است که با پیش پرداخت 35 میلیون و 500 هزار تومان و موعد تحویل اسفند 98 قابل سفارش خواهد بود. رنگ‌های قابل سفارش این خودرو نیز متنوع بوده و مشتری از سود مشارکت 18 درصدی و سود انصراف 15 درصدی بهره مند می‌شود. مشتریان خرید این خودرو از تخفیف خرید ایرانی 300 هزار تومانی برای موعد تحویل اسفند 98 ایران‌خودرو بهره مند خواهند شد.

ایران‌خودرونکات قابل توجه در شرایط فروشایران‌خودرو

  • سود مشارکت در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش جدا از تخفیف خرید محصول ایرانی برای این شرایط فروش است. مشتریان طبق شرایط گفته شده در این شرایط فروش می‌توانند از این تخفیف بهره‌مند شده و طبیعتا سود ایجاد شده برای مشتری را نسبت به سایر طرح‌های فروش افزایش می‌دهد.
  • شرط پرداخت تخفیف خرید محصول ایرانی پرداخت نقدی مابه التفاوت اعلامی به مشتری برای تکمیل وجه خواهد بود. این بدین معنی است که در صورت تاخیر در واریز وجه و عدم پرداخت مابه التفاوت، این تخفیف نیز از بین خواهد رفت.
  • مشتری در صورت انصراف از دریافت خودرو از تخفیف خرید محصول ایرانی برخوردار نمی‌شود.
  • گروه خودروسازی ایران‌خودرو قابلیت یکبار صلح را برای مشتریان فراهم کرده است.  بدین ترتیب مشتریان می‌توانند طی مدت زمان قرارداد، در صورت نیاز اقدام به فروش حواله در اختیار خود کنند.
  • این شرکت محدودیت خاصی برای خرید مشتریان اعم از عدم خرید خودرو در 18 ماه گذشته و یا داشتن گواهینامه قرار نداده و به نظر می‌رسد که امکان ثبت بیش از یک سفارش برای مشتریان فراهم خواهد بود.
  • این شرکت برای دومین بار در طی ماه‌های اخیر اقدام به پیش فروش محصولات با موعد تحویل سال 1399 کرده است! قبل از این نیز در تابستان سال جاری شاهد فروش با این موعد کرده بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. مسئولان ایران‌خودرو و سایپا به طرز ناباورانه ای مرزهای خجالت نکشیدن و پر رویی را جابجا کرده‌اند قانون وضع می‌کنند اجرا می کنند و قاضی هم که خودی است. فکر می‌کنم چند ماه بعد، بگویند ما شریک ناموس مردم هستیم

  2. خداوکیلی دم مدیران ایران خودرو گرم. تا زمانی که انسانهای نادانی هستند که این شرایط رو می پذیرند چرا نباید ایران خودرو از این موقعیت سوء استفاده کنه؟ به نظر من تا زمانی که حماقت موجوده بهره نبردن از حماقت خودش یه حماقت بزرگتره

  3. می خواستم به مدیران ایران خودرو خسته نباشی بگم به خاطر این همه دروغ خدا قوت

  4. این است مدیریت این صنعت ومعدن چکار می کند جلوی ورود خورو خا رجی بسته است از این طرف توان تولید خودرو نیست خدا را شکر مسولین نظام فقط حرف می زنند

  5. تا وقتی مردم میخرن
    اونا چرا نفروشن

    دم شون گرم …
    مردم اگه راست میگن و از شرایط ناراضی هستند
    خوب مجبور نیستن
    برن از بازار بخرن
    قیمت که یکی شده
    قبلا اختلاف داشت قیمت ، مردم میرفتن ثبت‌نام..
    از ماست که بر ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا