Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

ارزان ترین و گران ترین آئودی های موجود در ایران

همان طور که می‌دانید چند سالی است که کمپانی آئودی تولیدات خود را به طور رسمی‌ وارد کشور ایران نمی‌کند. در پی این موضوع نیز نمایندگی رسمی ‌برای خرید و فروش آئودی در ایران وجود ندارد و قیمت این خودرو ها با توجه به افزایش ناگهانی قیمت دلار در ایران نامعلوم ماند. در این میان بسیاری از سودجویان اقدام به واردات غیر قانونی و بدون خدمات پس از فروش محصولات آئودی با مبالغی بسیار بالا کرده اند. از آن جهت که نظارت درستی بر قیمت این محصولات در بازار وجود ندارد، در اگهی های فروش قیمت های بسیار متفاوتی را برای مدل های یکسان آئودی مشاهده می‌کنیم.

در ادامه این مطلب قصد داریم با بررسی آگهی‌های خرید و فروش آئودی در سایت دیوار و سایت‌های مختلف خرید و فروش خودرو، قیمت‌های موجود را بازنگری کنیم تا متوجه شویم چه مدل‌هایی با چه رنج قیمتی فروش می‌رود.

مدل‌های کلاسیک دهه 90 میلادی آئودی

در میان آگهی‌های فروش آئودی مدل‌های قدیمی‌ نیز به چشم می‌خورند که به عنوان خودروهای نوستالژی در ایران طرفداران زیادی نیز دارند. برخی از افرادی که کلکسیون ماشین‌های قدیمی ‌را جمع آوری می‌کنند به خرید آئودی‌های قدیمی‌ علاقه زیادی دارند. یکی از این آگهی‌ها مربوط به یک آئودی 100 متعلق به سال 1994 میلادی است. این خودرو با چند لکه رنگ و کارکرد 330 هزار کیلومتر با مبلغ 35 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. یکی دیگر از مدل‌های کلاسیک آئودی که در آگهی‌ها به فروش گذاشته شده است، آئودی 80 است که موتور دیزلی دارد. خرید این مدل آئودی با 80 هزار کیلومتر کارکرد، با مبلغ 80 میلیون تومان امکان‌پذیر است. همان طور که مشاهده می‌کنید این خودرو ها رنج قیمتی بسیار متفاوت دارند و متاسفانه نظارتی بر این قیمت ها انجام نمی‌شود.

آئودی Q5

در بین مدل‌های کمیاب و نادر آئودی در ایران، خرید و فروش آئودی Q5 در ایران سهم بیشتری در بازار خودرو دارد. از این رو شاهد قیمت‌های کنترل شده تری در این بخش خواهیم بود. در بین آگهی‌های خرید و فروش آئودی Q5، مدل‌های سال‌های مختلف آن دیده می‌شود. یکی از این آگهی‌ها مربوط به فروش آئودی Q5 2016 است. این خودرو اتوماتیک و فول امکانات با 63 هزار کیلومتر کارکرد و بدون رنگ با مبلغ 800 میلیون به فروش می‌رسد. آگهی‌های دیگر خرید و فروش آئودی Q5نیز بین رنج قیمتی 800 تا 850 میلیون تومان قرار دارند.

آئودی سری A

از سری A آئودی مدل‌های مختلفی مانند آئودی A3، آئودی 6A، و آئودی 4A وجود دارد. هر کدام از این مدل‌ها نیز بسته به سال تولید آن ها قیمت‌های متفاوتی دارند. به عنوان مثال آئودی A3 2016 با کمی‌ رنگ و 35 هزار کیلومتر کارکرد 165 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. آئودی A4 مدل 2016 با 29 هزار کیلومتر کارکرد را نیز می‌توانید با 205 میلیون تومان خریداری کنید.

البته در میان آگهی‌های خرید و فروش آئودی 4A 2016، یک مورد زیر 200 میلیون نیز به چشم می‌خورد. این خودرو با 30 هزار کیلومتر کارکرد و گیربکس اتوماتیک را می‌توانید با مبلغ 190 میلیون تومان خریداری کنید. مدل‌های بالاتر سریA  با مبالغ بالاتری به فروش می‌رسند. آئودی A5 2010 با 90 هزار کیلومتر کارکرد به مبلغ 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد. مدل بالاتری از آئودی A5 در آگهی‌ها موجود نیست. آئودی A6 2015 نیز با 75 هزار کیلومتر کارکرد در سایت دیوار 265 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

Standaufnahme Farbe: Arablau

آئودی R8

چندین مدل از آئودی R8 که یکی از لوکس‌ترین خودروهای آئودی است در ایران نیز یافت می‌شود. این خودرو یکی از گران قیمت‌ترین ماشین های برند آئودی است. افزایش قیمت دلار بر قیمت این خودرو های وارداتی نیز تاثیر بسیاری داشته است. با توجه به یکی از آگهی‌ها، قیمت آئودی R8 2015 با 46 هزار کیلومتر کارکرد و بدون رنگ 1میلیارد و 750 میلیون تومان می‌باشد. در حال حاضر بازار مشخصی برای خرید و فروش آئودی R8 وجود ندارد. به همین دلیل مدل‌های بالاتر این خودرو با قیمت‌های بالاتر و نا متعارف‌تری به فروش می‌رسند. به عنوان مثال آئودی R8 2016 صفر با مبلغ 4 میلیارد تومان معامله می‌شود.

سخن پایانی

همان طور که در ابتدای متن نیز ذکر شد، قیمت دقیقی از مدل های مختلف آئودی موجود در ایران در دسترس نیست. خرید و فروش آئودی در بازار ایران نیز رونق خاصی ندارد زیرا اکثر ماشین‌های موجود از این برند در ایران به صورت شخصی وارد شده اند و تحت نظر نمایندگی خاصی نیستند. قیمت‌های ذکر شده در این متن نیز صرفا بر مبنای آگهی‌های خرید و فروش آئودی در سایت‌های معتبر آگهی‌های خودرو بوده است.

منبع : ویرلن

2 دیدگاه
  1. محمد می گوید

    این خودروها پلاک کردنش چقد پول میخواهد؟

  2. Mohammad می گوید

    این خودروها پلاک کردنش چقد پول میخواهد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.