مکمل بنزین
گوناگونخبر

احتمالا بوگاتی Chiron بدون سقف خواهد بود

ستاره‌ها به دنبال رانندگی با یک سوپر اسپرت بزرگ و پرقدرت با توان 1500 اسب‌بخار یعنی بوگاتی Chiron هستند. بزودی این خودروی خبرساز رونمایی خواهد شد و همگان شور و شوق خاصی نسبت به آن خواهند داشت.

پیش از رونمایی از بوگاتی Chiron، این امکان وجود دارد که تغییراتی در نسخه نهایی آن انجام گرفته باشد که این موضوع حدس و گمان‌های فراوانی را به همراه داشته است.

bugatti-chiron

نظرات مختلفی درباره جانشین بوگاتی ویرون وجود دارد و برخی آن را یک کوپه بدون سقف دانسته‌اند، که این عقیده به دلیل یافتن نمونه‌های اولیه طراحی Chiron در ماه‌های گذشته است؛ با این حال شباهت آشکاری با Turismo دیده شده و مانند آن، از پنجره‌های نعل اسبی برای تسلط بیشتر بر جلوی خودرو و ورودی هوایی C شکل در دو طرف Chiron استفاده شده است.

هم اکنون بوگاتی در حال آماده سازی خود برای مراسم رونمایی از Chiron در ژنو است و به غیر از تایید نام و یک تیزر کوچک، اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نشده؛ با این حال پیش‌بینی می‌شود که بوگاتی Chiron از یک موتور 8 لیتری از نوع W16 و مجهز به 4 موتور توربوشارژ بهره ببرد، که قدرتی 1500 اسب‌بخاری تولید کرده و 0 تا 100 آن برابر با 2.2 ثانیه خواهد بود. حداکثر سرعت طی شده با این خودرو، 470 کیلومتر در ساعت است.

بوگاتی اولین شرکتی بود که تمام رکوردهای مرتبط با سرعت را تخریب کرد و حالا هم بعید نیست که با رونمایی از Chiron به روند گذشته خود ادامه دهد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا