مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه دهه فجر 97

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو در بخشنامه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات خود خبر داد که مشتریان می‌توانند با مراجعه به واسطه‌های معرفی شده در این شرایط فروش از خرید اقساطی محصولات ام وی ام در ایران بهره مند شوند.

مدیران خودرو چری تیگو7مدیران خودرو که در ماه‌های اخیر و با افزایش سرسام آور قیمت محصولاتش توانسته عملا تقاضای بازار را کنترل کرده و به نوعی آن را بخواباند، در این شرایط فروش از تسهیلات بلند مدت برای محصولاتش بهره گرفته تا بتواند جذابیتی را در کنار قیمت گران محصولاتش ایجاد نماید.

شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو به کمک دو شرکت لیزینگ خودران وفا و شرکت واسپاری ملت است که از جمله شرکت‌های فعال در زمینه فروش اقساطی محصولات این برند چینی در ایران هستند که طی ماه‌های اخیر نیز فعالیت زیادی در زمینه فروش محصولات ام وی ام در ایران داشته‌اند.

این شرایط فروش از امروز آغاز شده و تا 26 بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. البته گفتنی است که این شرایط فروش با تعداد محدود عرضه می‌شود و به محض اتمام ظرفیت تعیین شده امکان ثبت نام برای مشتریان بسته خواهد شد. مشتریان متقاضی ثبت سفارش این خودروها می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سراسر کشور مدیران خودرو سفارش خود را برای خودروهای اعلامی ثبت نمایند.

مدیران خودرو ام‌وی‌ام شرایط فروش تیگو7شرایط فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو از طریق خودران وفا

  • خودروهای New MVM315 Sport Excellent ، MVM X22 AT Luxury، MVM X22 AT Excellent Sport، MVM X22 MT Luxury، MVM X22 MT Excellent Sport، MVM X22 MT، MVM X22 MT Sport Excellent، X33 S Sport در این شرایط فروش به مشتریان عرضه می‌شود.
  • مشتریان برای خرید این خودرو بایستی 40 درصد مبلغ خودرو را به صورت نقد پرداخت کرده و 60 درصد باقیمانده را طی اقساط 12 تا 48 ماهه و طی چک‌های اعلامی خودران وفا پرداخت نمایند. سود تسهیلات پرداختی در این شرایط فروش از 18.79 درصد آغاز می‌شود و تا 20.59 درصد خواهد بود که این افزایش نرخ بسته به مدت زمان بازپرداخت اقساط خواهد بود.
  • سود انصراف در نظر گرفته شده برای این طرح 12 درصد بوده و مشتری از جریمه تاخیر 12 درصدی نیز بهره مند می‌گردد.
  • زمان تحویل نیز فوری بوده و نهایتا طی 30 روز کاری به مشتری تحویل داده خواهد شد.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو از طریق شرکت واسپاری ملت

  • خودروهای New MVM315 Sport Excellent ، MVM X22 AT Luxury، MVM X22 AT Excellent Sport، MVM X22 MT Luxury، MVM X22 MT Excellent Sport، MVM X22 MT، MVM X22 MT Sport Excellent، X33 S Sport در این شرایط فروش به مشتریان عرضه می‌شود.
  • مشتریان در این شرایط فروش می‌توانند با حداقل پیش پرداخت 40 درصد از تسهیلات 12 الی 48 ماهه این شرکت بهره مند شوند. نرخ سود تسهیلات 21 درصد ذکر شده و تفاوتی در زمان بازپرداخت نخواهد داشت. همچنین سود انصراف و جریمه تاخیر نیز 12 درصد قید شده است که زمان پرداخت جریمه تاخیر 7 روز کاری بعد از تحویل خودرو خواهد بود.
  • مشتری همچنین می‌توانند از امکان پرداخت 40 درصد در زمان ثبت نام و ارائه یک چک  دوماهه به اندازه 10 درصد از مبلغ خودرو و بدون بهره استفاده کنند که طبیعتا مابقی مبلغ نیز به صورت تسهلات گفته شده به مشتریان ارائه خواهد شد.

سایر شرایط فروش نقد و اقساط مدیران خودرو

  • کلیه مدارک مربوط به خریدار و همچنین ضامنین ارائه شده به شرکت‌ها بایستی در زمان ثبت نام به نمایندگی ارائه شود.
  • امکان صلح برای خریداران این خودروها وجود نخواهد داشت!
  • مدیران خودرو اعلام کرده است که هر کد ملی صرفا قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و طبیعتا عدم رعایت این موضوع در ادامه منجر به لغو سفارشات بعدی خواهد شد.
  • با توجه به محدودیت در تعداد در نظر گرفته شده، اولویت با افرادی است که پیش پرداخت لازم را سریعتر واریز نمایند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا