مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

اطلاعاتی درباره نسل جدید آئودی A1

آئودی A1، از آن دسته خودروهایی محسوب میشود که به خاطر مشخصات ظاهری و فنی مناسبی که دارد، گزینه‌های زیادی برای موتور آن در نظر گرفته شده است. این محصول میتواند به راحتی سهم زیادی از بازارهای جهانی را از آن آئودی کند.

در حال حاضر این خودرو از یک موتور 228 اسب‌بخاری s1 استفاده می‌کند که کارایی مناسبی برای A1 داشته است. توسعه موتور این خودرو توسط آئودی شش سال است که ادامه داشته و اکنون اطلاعات اندکی از نسل دوم این خودرو وجود دارد. بدلیل این که در سال 2014 نمونه‌ای از فیس‌لیفت A1 دیده شد، این احتمال وجود دارد که A1 جدید سال آینده عرضه شود.

A1

حدس زدن درباره اینکه این آئودی چه شکل و شمایلی دارد کاره سختی نیست و فقط از نظر ظاهری بزرگتر طراحی شده و از یک جلو پنجره‌ای مشبک جدید در تاج خودرو استفاده شده است. چراغهای جلو بزرگتر شده‌ و دریچه‌های ورود و عبور هوا به همراه ضربه‌گیرهای A1، دوباره طراحی شده‌اند. این فرمولی است که تقریبا در تمام مدل‌های فیس‌لیفت شده آئودی شاهدش هستیم!

 

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا