Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فروش مزدا 3 بهمن موتور به صورت پنهانی و چراغ خاموش!

به گزارش چرخان، طبق خبرهای واصله از شهرهای مختلف شنیده شده است که برخی از نمایندگان شرکت بهمن موتور طی اقدامی جالب از فروش مزدا 3 با مدل 98 رونمایی کردند که این شرایط فروش در هیچ یک از کانال‌های اطلاع رسانی گروه بهمن درج نشده بود!

هاوالدر این شرایط فروش که گویا بسیاری از نمایندگان گروه بهمن از آن بی بهره هستند، مزدا 3 با مدل 98 و قیمت مصوب به مشتریان فروخته می‌شود که موعد تحویل آن نیز به صورت 15 روز کاری خواهد بود. قیمت اعلامی این نمایندگان برای خودروی مزدا سه 273 میلیون تومان بوده و در رنگ‌های سفید، مشکی و سربی قابل تحویل خواهد بود.

گفتنی است که این شرایط فروش همانند سایر شرکت‌های خودروساز عادی بوده و اتفاق عجیبی نیست ولی سوال اصلی اینجاست که گروه بهمن چرا به صورت چراغ خاموش اقدام به این کار کرده و اطلاع رسانی رسمی نسبت به آن نداشته است؟ البته قیمت این خودرو در بازار و مقایسه آن با قیمت رسمی اعلام شده توسط نمایندگی‌ها نیز نکته‌ایست که شاید باعث شده تا گروه بهمن از اطلاع رسانی رسمی خودداری کرده و به دور از جنجال‌های معمول به تامین نقدینگی مورد نیاز خود در بازار بپردازد!

مزدا 3گروه بهمن در حالی در زمینه فروش مزدا 3 مشکل دارد که در سایر محصولات این شرکت مانند هاوال شاهد بحران تحویل هستیم که به دلیل تحریم‌های اخیر بوده و چیزی در حدود 2000 مشتری هاوال اچ 2 بلاتکلیف هستند و برای تحویل خودروهای خود دچار مشکل هستند و این گروه به دنبال تعویض تعهد به خودروی بسترن یا پرداخت پیش پرداخت با سود مشارکت حداقل 30 درصدی است که طبیعتا مورد استقبال مشتریان قرار نخواهد گرفت.

از دیگر نکات قابل توجه فروش مزدا 3 این است که تقریبا اولین خودروی عرضه شده در ماه جاری است که با مدل 98 به مشتریان تحویل داده می‌شود و برخلاف سال گذشته که تمامی تحویل خودروهای دی، بهمن و اسفند ماه با مدل سال 97 شماره گذاری می‌شدند، در سال جاری این برای اولین بار است که توسط یک خودروساز عملیاتی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.