مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط جک S3 (نیمه دوم بهمن 97)

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط جک S3 خبر داد که مشتریان می‌توانند از امروز و با مراجعه به نمایندگی‌های فروش این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به ثبت سفارش کرده و در مواعید تحویل اعلامی نیز اقدام به دریافت خودروی خود نمایند.

جک S3از جمله نکات مهم قابل ذکر در این شرایط تسهیلات قابل توجه و بلندمدتی است که توسط کرمان موتور در نظر گرفته شده و مشتریان طبق شرایط و وضعیت مالی خود می‌توانند از این شرایط ویژه بهره مند شده و از قدرت خرید بهتری در بازار خودروهای خارجی برخوردار شوند که این روزها متلاطم بوده و معاملات نقد در آن رواج دارد.

ظرفیت تعیین شده برای این خودرو محدود بوده و اولویت برای افرادی خواهد بود که پیش پرداخت لازم را در اسرع وقت واریز نمایند و طبیعتا پس از اتمام ظرفیت مبادی ثبت نام بسته خواهد شد.

گفتنی است که این شرایط فروش تا 30 ام بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

جک S3شرایط پیش فروش نقد و اقساط جک S3

اولین شرایط ارائه شده توسط کرمان موتور مربوط به مشتریانی است که قصد خرید بلندمدت این خودرو را داشته و نسبت به تحویل فوری آن الزامی ندارند. این دسته از مشتریان می‌توانند با شرایط متنوع اقدام به ثبت سفارش کرده و در تیر ماه 98 خودروی خود را تحویل بگیرند.

از جمله شرایط خاص این قرارداد می‌توان به جریمه تاخیر یک درصد ماهانه آن اشاره کرد که البته نسبت به شرایط فروش قبلی این شرکت کاهش قابل توجهی داشته و از 2.5 درصد به این عدد رسیده است. البته طبق مشاهدات قبلی ما در مورد محصولات گروه جک این شرکت، تاخیر در تحویل خاصی وجود نداشته و عملا کار به این موارد نخواهد رسید.

قیمت اعلامی کرمان موتور برای این خودرو 161 میلیون تومان اعلام شده و مشتریانی که قصد سفارش پیش فروش نقدی این خودرو را دارند با پرداخت 24 میلیون و 150 هزار تومان سفارش خود را ثبت می‌کنند و طی 5 مرحله دیگر می‌توانند این مبلغ را تکمیل نمایند. سود مشارکت در نوع پیش فروش نقدی این شرکت 21 درصد بوده و سند خودرو نیز به صورت آزاد خواهد بود.

در شرایط فروش اقساطی نیز مشتری با پیش پرداخت مشابه روش پیش فروش نقدی، سفارش خود را ثبت می‌کند و  از تسهیلات 80 میلیون تومانی این شرکت بهره مند می‌شود که طبیعتا الباقی مبلغ خودرو نیز طی چک‌های جداگانه از وی دریافت می‌گردد.

تسهیلات اعطایی این شرکت در قالب اقساط 12 تا 36 ماهه خواهد بود و کمترین مبلغ اقساط حدود 9 میلیون تومان و بالاترین مبلغ اقساط نیز 24 میلیون تومان خواهد بود.

سود مشارکت در نظر گرفته شده برای پیش فروش اقساطی 15 درصد بوده و سند خودروها در رهن خواهد بود. سود انصراف نیز 12 درصد بوده و سایر شرایط نیز طبق روال معمول شرکت‌های خودروسازی برای فروش خودرو خواهد بود.

جک S3شرایط فروش اقساطی جک S3 با تحویل یکماهه

دومین بخش از شرایط فروش عرضه شده توسط کرمان موتور مربوط به فروش فوری و اقساطی این شرکت است که مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت 56 تا 88 میلیون تومان اقدام به ثبت سفارش کرده و خودروی خود را بعد از یکماه کاری تحویل بگیرند.

اولین بخش از شرایط فروش فوری این شرکت مربوط به فروش نقدی آن است که مشتریان می‌توانند با پرداخت 161 میلیون تومان و انتظار یکماهه، ثبت سفارش کرده و خودروی خود را بعد از یکماه تحویل بگیرند.

در بخش دوم این شرایط فروش نیز مشتریان با پیش پرداخت 56 تا 88 میلیون تومان از تسهیلات 70 تا 100 میلیون تومانی این شرکت بهره مند شوند که طبیعتا با پیش پرداخت کمتر از تسهیلات بیشتر استفاده خواهد شد و مشتری امکان انتخاب بازه 12 تا 48 ماهه را داشته و خودروها با مدل 97 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

جریمه تاخیر در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش یک درصد ماهانه بوده و سند خودروها نیز تا پایان اقساط در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. همچنین طبق اعلام کرمان موتور هزینه بیمه بدنه خودروها در اقساط لحاظ شده و هیچ کدام از خودروهای اقساطی بدون بیمه بدنه واگذار نخواهند شد.

نکات قابل توجه در شرایط فروش جک S3 کرمان موتور

  • کلیه چک‌های لازم برای تسهیلات ارائه شده در این شرایط فروش پس از صدور دعوتنامه اخذ خواهد شد.
  • اقساط مربوط به تسهیلات ارائه شده در قالب چک‌های سه ماهه از مشتری دریافت خواهد شد. بدیهی است که چک‌های دریافتی صرفا از چک‌های طرح صیاد خواهند بود.
  • بیمه بدنه برای تمامی خودروهای فروش اقساطی الزامی بوده و هزینه آن در اقساط تسهیلات لحاظ شده است. در صورت عدم تمایل مشتری به دریافت بیمه بدنه، فروش کان لم یکن خواهد بود و امکان ارائه بدون بیمه وجود ندارد.
  • سند خودروها در فروش اقساطی در رهن کرمان موتور خواهد بود و سند پس از تسویه اقساط آزاد می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. مردم خودشون تقصیر دارن اگه همه دست به دست هم میدادن و نمیخردن اون موقع مجبور بودن با هر شرایطی بدن

  2. آخه 160 میلیون واسه این ناقص الخلقه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا