مکمل بنزین
خبرداخلی

جزئیات تحویل خودروهای برلیانس توسط گروه سایپا (بهمن 97)

گروه سایپا که این روزها به شدت مشغول صدور دعوتنامه محصولات شرکت اصلی خود بوده و اعتراضات فراوانی را نسبت به قیمت پراید و تیبا داشته است، در اطلاعیه‌ای جداگانه تکلیف محصولات خانواده برلیانس زیرمجموعه خود را نیز مشخص کرد که با توجه به خبرهای واصله به زودی تعهدات باقیمانده این شرکت نیز فراخوان خواهند شد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از شرایط تحویل محصولات شرکت خودروسازی پارس خودرو خبر داد که مشتریان این شرکت می‌توانند با مراجعه به این شرکت اقدامات لازم را برای تحویل خودروهای سفارش داده شده انجام دهند.

ساندرو پارس خودروپارس خودرو که با خروج رنو از مشارکت با این شرکت متضرر شده و به شدت در تولید محصولات خانواده این برند فرانسوی مشکل دارد، عملا با شروع تحریم‌های بانکی کشور در زمینه مراودات مالی با برند چینی برلیانس نیز به مشکل خورده و خبرهای بدی از قطع فعالیت کامل این خودروساز چینی در کشورمان به گوش می‌رسد. طبق شنیده‌ها این برند چینی با توجه به مراوادات مالی خود با کشور آمریکا عملا ایران را از لیست مشارکت‌های خود خارج کرده و پارس خودرو برای ادامه همکاری کار سختی در پیش خواهد داشت.

پارس خودرو در اطلاعیه مذکور متذکر شده است که مشتریان دارای حواله خودروهای خانواده برلیانس می‌توانند طبق خودروهای اعلامی و قیمت قبل اقدام به تکمیل وجه کرده و در زمان اعلامی برای تحویل خودرو مراجعه نمایند.

پارس خودرو ساندرو پیش فروش خودروهای داخلیجزئیات تحویل و صدور دعوتنامه خودروهای خانواده برلیانس با قیمت قدیم:

  • برلیانس اچ 220 تیپ معمولی با همین خودرو و رینگ معمولی به مشتریان تحویل داده می‌شود.
  • برلیانس اچ 230 تیپ معمولی با همین خودرو و رینگ معمولی به مشتریان تحویل داده می‌شود.
  • انواع مدل‌های برلیانس اچ 200 این شرکت با رینگ آلومینیومی نیز با همین مدل و تیپ به مشتریان تحویل داده می‌شوند.
  • برلیانس اچ 320 گیربکس معمولی با پیشرانه 1.6 لیتری با همین خودرو به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
  • برلیانس اچ 330 گیربکس معمولی با تریم مشکی و پیشرانه 1.6 لیتری نیز با همین مدل و تیپ به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

گفتنی است این شرکت برای تولید خودروهای برلیانس با گیربکس اتوماتیک مشکل داشته و عملا با توجه به عدم همکاری طرف چینی بایستی نسبت به تامین قطعات مورد نیاز به بازار سیاه مراجعه کرده و یا از قطعه سازان داخلی بهره مند شود که در حال حاضر این شرایط در داخل کشور برقرار نیست و روابط عمومی این شرکت نسبت به شفاف سازی این موضوع اقدامی نکرده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام.بنده خودرو اچ۳۳۰ ثبتام کردم … الان بهم گفتن باید پراید تحویل بگیری بعداز ۶ماه در تاخیر تحویل .ضمنا قبل از عید با قیمت روز برلیانس ۳۳۰ رو بصورت تحویل فوری فروختن به مردم اما باز هم حق ما رو ندادن .خدا لعنت کنه …

  2. يه نامردي از سايپا زنگ زد به من كه اگه رنگ خودتو ميخواي بايد تا ارديبهشت يا خرداد نود وهشت صبر كني(نوك مدادي)ولي سه تا رنگ پيشنهاد داد(ابي-قرمز-قهوه اي)منم ابي رو انتخاب كردم و گفت فردا برو واسه تكميل وجه و خودرو تو تحويل بگير(برليانس h330 اتومات موتور جديد)اين چرت و پرت هارو تحويل مردم نديد كه تو برليانس اتومات مشكل دارن!پس چرا اين اقا تماس گرفت و گفت انتخاب كن و برو تكميل وجه،چون ٢ هفته مونده به عيد بود و مدل ٩٧ ميخورد من گفتم صبر ميكنم همون ارديبهشت رنگ خودمو ميگيرم،الان دارن اين چرندياتو تحويل ملت ميدن،همتون دزد و خائن به اين مردم و مملكتين.سيد بهزاد سيدي
    ثبت نام:پنجم مرداد نود هفت،و هنوز تحويل نگرفتم خودرومو،ننگ بر شما.

  3. کار ما ثبت نام کننده های برلیانس مثل اینه که یه تیکه گوشت رو بدیم به گرگ که چه عرض کنم یه سگ تا برامون نگه داره غافل از این که تنها چیزی که توی این جماعت به شدت کمبود ش وجود داره تعهده،اینجا هر کی بهتر کلاه مردم رو برداره عزیزتره.شهر هرت که میگن همین جاست.هر کی هر کاری دلش خواست میکنه و کسی هم کاری به کارش نداره.و گرنه تو روز روشن ماشین رو نقدی می فروشند و به ما می گن کی گفته، ماکه تولید نداریم.بیاین یه بار دیگه سرتون رو کلاه بذاریم.ظاهرا ما باید رضایت اون شرکت کلاهبردار رو جلب کنیم.اونم با هر شرایطی که اونا بگن.خدایا شکر که در های معرفت را تا این اندازه بر ما گشودی.

  4. کار ما ثبت نام کننده های برلیانس مثل اینه که یه تیکه گوشت رو بدیم به گرگ که چه عرض کنم یه سگ تا برامون نگه داره غافل از این که تنها چیزی که توی این جماعت به شدت کمبود ش وجود داره تعهده،اینجا هر کی بهتر کلاه مردم رو برداره عزیزتره.شهر هرت که میگن همین جاست.هر کی هر کاری دلش خواست میکنه و کسی هم کاری به کارش نداره.و گرنه تو روز روشن ماشین رو نقدی می فروشند و به ما می گن کی گفته، ماکه تولید نداریم.بیاین یه بار دیگه سرتون رو کلاه بذاریم.ظاهرا ما باید رضایت اون شرکت کلاهبردار رو جلب کنیم.اونم با هر شرایطی که اونا بگن.خدایا شکر که در های معرفت را تا این اندازه بر ما گشودی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا