مکمل بنزین
خبر

تصاویر رندر از تویوتا سوپرا آفرود

بعد از مدتها سوپرا از سوی تویوتا با همکاری بی‌ام‌و، معرفی شد و مشخصات این خودرو باعث شد تا از سوی علاقه‌مندان به دنیای خودروها مورد توجه قرار گیرد. سوپرا قرار است در نسخه‌های مختلف روانه بازار شود و همین باعث شد تا هنرمندان خوش ذوق دست‌به‌کار شوند و تصاویر رندر جدیدی از این خودرو را با مشخصات بک محصول مناسب آفرود، آماده کنند.

شاید این سوپرا رندر شده، کمی بیش از حد تهاجمی بنظر برسد، اما مهم این است که سوپرا در نسخه آفرود هم جذاب خواهد بود. اما آیا این تصاویر به واقعیت تبدیل خواهند شد. کمپانی طراح این رندرها در نزد بسیاری از سایت‌ها طرفدار دارد و می‌توان حدس زد که احتمالا سوپرا برای شرکت در رالی داکار و یا مسابقات مشابه، به این شکل تبدیل خواهد شد. بعضی مشخصات این رندرهای جذاب، نزدیک به خودروهای نسکار است اما رینگ‌های بزرگ به ما نشان می‌دهند که سوپرا برای شرکت در مسابقات بیابانی آماد ه خواهد شد. سوپرا تقریبا بعد از یک دهه حرف و حدیث،‌امسال مشاهده شد که مشخصات نزدیکی به بی‌ام‌و Z4 جدید دارد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا