Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قصه تمام نشدنی تعهدات بسترن B30 و هاوال H2 بهمن موتور!

به گزارش چرخان، بهمن موتور که متولی تولید محصولات هاوال و بسترن در کشورمان است و چندی پیش قرارداد مهمی را با مسئولین هاوال در ایران امضا کرده بود حالا در تولید هاوال اچ 2 مشکل داشته و عملا با وجود تعهدات بیش از 2000 عددی خود صرفا 400 دستگاه از این خودرو را در انبار خود داشته و چیزی در حدود 100 دستگاه دیگر را در خط تولید خود دارد که طبیعتا پاسخگوی این تعداد از تعهدات نخواهد بود.

قیمت هاوال H2این شرکت که چندی پیش شاهد تجمعات زیادی از مشتریان خود بود و عملا در یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و تحریم‌های ظالمانه آمریکا باعث شده بود تا شریک چینی خود را از دست داده و حالا قطعه‌ای برای تولید خودرو نداشته باشد و حتی نگرانی‌ها در مورد خدمات پس از فروش این شرکت نیز وجود دارد که آیا اصلا بهمن موتور برای تامین قطعات موردنیاز مشتریان خود در سال‌های آتی برنامه ریزی خاصی داشته است؟

حالا این شرکت در اطلاعیه‌ای نسبت به تحویل تعهدات مربوط به بسترن B30 و هاوال H2 واکنش نشان داده است که در ادامه این بخشنامه را مورد بررسی قرار می‌دهیم. این شرکت در اطلاعیه مذکور گفته است که در جلسات مختلفی که با مسئولین وزارت صنعت داشته این نتیجه حاصل شده است که تاییدات نهایی مربوط به قیمت گذاری محصولات این شرکت به صورت کامل از وزارت صنعت دریافت شده و پس از تایید نهایی قیمت‌ها تصویب شده و دعوتنامه مربوطه برای مشتریان ارسال گردد.

این شرکت تاکید کرده است که نتیجه جلسات این شرکت با وزارت صنعت متعاقبا اعلام خواهد شد و شایعاتی که این روزها در بین مشتریان وجود دارد نیز صحت نداشته و عملا شایعه سازان در حال شایعه سازی برای بهمن موتور هستند. همچنین این شرکت در مورد خودروهای هاوال H2 اعلام کرده است که تحویل خودروها بر اساس اولویت ثبت نام انجام شده و تخصیص موجودی فعلی این شرکت بر اساس زمان ثبت نام مشتریان صورت بگیرد که طبیعتا پاسخگوی همه تعهدات موجود نبوده و طبق موجودی انبار، دعوتنامه صادر خواهد شد.

بهمن موتور اعلام کرده است که پس از تخصیص خودروهای موجود به مشتریان، باقی مشتریان طبق شرایط تبدیلی یا بروزرسانی وجوه رسیدگی خواهند شد که مصوبات مربوط به آن بعدا ارسال می‌شود. همچنین این شرکت اعلام کرده است که دعوتنامه‌های مربوط به خودروهای موجود برای تکمیل وجه به زودی و طی هفته جاری ارسال خواهد شد.

گفتنی است که بهمن موتور در حال حاضر فروش فوری بسترن بی30 را در دستور کار خود قرار داده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور از تسهیلات ویژه این شرکت برای خرید این خودرو بهره مند شوند که قیمتی در حدود 130 تا 140 میلیون تومان برای مشتری خواهد داشت ولی مشتریان دارای حواله هاوال راضی به این قیمت نیستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.