مکمل بنزین
خبرداخلی

تمام آن‌چیزی که از قیمت و وضعیت تحویل خودروهای رنو سایپا باید بدانید!

به گزارش چرخان، عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت خودروهای خانواده رنو گفت: در حال حاضر در حال طراحی یک جایگزین مناسب برای تعهدات خانواده رنو هستیم که طبیعتا به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد و طبیعتا در راستای کسب رضایت مشتریان عمل خواهیم کرد. گروه خودروسازی سایپا در راستای کسب رضایت مشتریان تمام تلاش خود را انجام خواهد داد و به تعهدات خود در موضوع خانواده رنو پایبند خواهد بود. ما تا پایان سال چیزی در حدود 80 درصد از تعهدات خود را در مورد مشتریان عملیاتی خواهیم کرد.

ساندرو پارس خودرووی در ادامه گفت: برنامه ریزی‌های مرتبط با تعهدات محصولات خانواده رنو در حال انجام بوده و مشتریان نسبت به این موضوع و طرح‌های جایگزین نگرانی نداشته باشند.

بابایی در ادامه افزود: از تمامی مشتریانی که به هر نحوی در ایفای تعهداتمان نسبت به آنها تاخیر داشته‌ایم پوزش می‌خواهیم و از صبوری آنها متشکریم. طبق سیاست‌های دولت و وزارت صنعت ما مکلف به ایفای تعهدات قبلی خود هستیم و با تمام تلاش و پشتکار خود برای گذر از وضعیت فعلی اقدام می‌کنیم و در آینده نزدیک شاهد بازگشت آرامش به صنعت خودروسازی کشور خواهیم بود.

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش در ادامه با اشاره به کمک‌های انجام شده برای تسریع در عملکرد این شرکت گفت: وزارت صنعت تصمیمات خوبی برای کمک به خودروسازان اتخاذ کرده که از جمله آنها تزریق تسهیلات برای تسویه مطالبات قطعه سازان بوده است. با مساعدت‌های صورت گرفته عملا سرعت تولید در سایپا افزایش یافته و از وضعیت خوبی برخوردار است. خودروهای تعهد شده طبق برنامه زمان بندی به مشتریان تحویل داده خواهد شد و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

بابایی در ادامه گفت: ما با نمایندگان مشتریان جلساتی داشتیم و برای کسب رضایت آنها تلاش می‌کنیم. کاهش قیمتی که در موضوع تحویل خودروهای پیش فروش شده تا دی ماه سال جاری رخ داده مربوط به همین سیاست بوده که وزارت صنعت نیز به این موضوع تاکید داشته است. گروه سایپا سیاست مشتری مدارانه قدرتمندی داشته و برای آن تلاش می‌کند که منجر به افزایش رضایت مشتریان و کسب رضایت آنها خواهد شد. برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای خانواده محصولات رنو نیز به همین منوال بوده و قطعا برای کسب رضایت آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

ساندرو پارس خودرواین اظهارات نماینده سایپا در حالی صورت گرفته است که شنیده‌ها از گروه سایپا و علی‌الخصوص شرکت خودروسازی پارس خودرو نشان می‌دهد که وضعیت این شرکت برای تولید محصولات خانواده برلیانس نیز بد بوده و با ورود برلیانس به بازار آمریکا عملا همکاری پارس خودرو و این شرکت به خط پایان خود رسیده و پارس خودرو صرفا قادر به تحویل خودروهای با گیربکس دستی بوده و در بخشنامه اخیر این شرکت نیز شاهد این موضوع هستیم. به همین دلیل گفته می‌شود که در بحث محصولات رنو نیز این شرکت با مشکلات مختلفی روبرو بوده که از جمله آن بحث قراردادی است که با رنو فرانسه داشته و در صورت عدم پایبندی به آن با برخورد جدی این شرکت فرانسوی روبرو خواهد شد و از سوی دیگر در صورت عملیاتی نکردن تعهداتش با برخورد وزارت صنعت روبرو می‌شود.

پارس خودرو در اطلاعیه‌ای قیمت جدید که همان تعرفه قبلی محصولات خانواده رنو بوده است، منتشر کرده و به آن دسته از مشتریانی که هنوز دعوتنامه خودروهای خود را دریافت نکردند برای تکمیل وجه دعوت بعمل آورده است.

تاریخچه رنو فرانسه ساندرواز جمله نکات جالب این بخشنامه این است که آن دسته از دعوتنامه‌های صادر شده در ماه‌های قبل که مشتری اقدام به تکمیل وجه نکرده مشمول قیمت گذاری فعلی نبوده و بایستی با قیمت‌های احتمالا حاشیه بازار این شرکت اقدام به تکمیل وجه نمایند!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا