مکمل بنزین
خبر

قیمت جدید سیتروئن C3 توسط سایپا اعلام شد

سیتروئن C3 از جمله خودروهایی است که در بدترین زمان ممکن وارد صنعت خودروسازی کشورمان شد و در بدترین زمان ممکن تولید آن شروع شد و شاید در بدترین زمان ممکن وارد بازار شد که همگی آنها نشان دهنده بدشانسی این خودروی خوش سیما در بازار خودروی کشورمان است که حالا پس از نوسانات مختلف قیمتی در کارخانه به قیمت جدید خود رسیده است که به تازگی توسط سایپا اعلام شده و شامل تغییرات قابل توجهی بوده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین قیمت سیتروئن C3 خبر داد که پس از اعتراضات مشتریان در دی ماه سال جاری بوده و سری مشتریان این خودرو نیز از اعتراضات خودروهای پرتیراژ بهره مند شده و علیرغم اینکه بسیاری از آنها اقدام به واریز مابه التفاوت کرده بود حالا با قیمت‌های جدید روبرو شده و بایستی با قیمت‌های جدید اقدام به تکمیل وجه نمایند.

سیتروئن C3طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا قیمت رسمی این خودرو 201 میلیون و 826 هزار تومان اعلام شده و تخفیف قابل توجهی 31 میلیون تومانی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. حدود 4 میلیون و 600 هزار تومان به پرداختی مشتریان سود پرداخت خواهد شد و حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان نیز جریمه تاخیر در تحویل این خودروهاست که به حساب مشتریان درج شده و نهایا پرداختی مشتریان را به 103 میلیون و 736 هزار تومان کاهش یافت که کاهش قابل توجهی بوده و طبیعتا با توجه به قیمت سیتروئن C3 در بازار می‌توان سود بسیار بالایی را برای مشتریان متصور شد.

گفتنی است که قبل از این سایپا سیتروئن قیمت 240 میلیون تومانی را برای این خودرو در نظر گرفته بود که پرداختی مشتریان را برای تکمیل وجه بالا برده و اعتراضات زیادی را در پی داشت. این شرکت طبق دستور سازمان حمایت اقدام به کاهش قیمت نموده و تخفیف 30 میلیون تومانی نیز از جمله دستورات وزارت صنعت به این شرکت بوده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا