مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش وانت ریچ زامیاد (دهه سوم بهمن 97)

با فرا رسیدن روزهای بهمن ماه که یکی از ماه‌های پرکار برای صنعت خودروسازی کشورمان محسوب می‌شود بسیاری از شرکت‌ها اقدام به پیش فروش و فروش محصولاتشان می‌کنند که البته با وضعیت فعلی صرفا شاهد پیش فروش محصولات شرکت‌های مختلف بودیم که در جدیدترین شرایط فروش اعلامی از سوی شرکت زامیاد، شاهد پیش فروش وانت ریچ هستیم که با پیش پرداخت قابل توجهی صورت می‌گیرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که دارای زیرمجموعه‌های مختلف خودروسازی بوده و شرکت زامیاد مسئول تولید خودروهای تجاری این شرکت است، در اطلاعیه‌ای جدیدترین شرایط پیش فروش یکی از خودروهای پرطرفدار و البته گران قیمت خود را اعلام کرد که با توجه به وضعیت موجود از جذابیت خوبی برای خریداران برخوردار است.

وانت ريچ زاميادطبق اعلام گروه خودروسازی سایپا مشتریان برای خرید این خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت فروش این شرکت سفارش خود را ثبت کنند و مبلغ 50 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و یک هفته پس از ثبت نام اولیه به نمایندگی مد نظر خود مراجعه کرده و با پرداخت 25 میلیون تومان به عنوان ودیعه دوم ثبت نام خود را نهایی کنند.

گفتنی است که صدور قرارداد پیش خرید این خودرو منوط به پرداخت ودیعه دوم بوده و در صورت عدم مراجعه مشتری به نمایندگی عملا ثبت نام وی کان لم یکن تلقی می‌گردد. سود مشارکت در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش 18 درصد بوده و مشتری در صورت انصراف از سود انصراف 15 درصدی بهره مند خواهد شد که طبیعتا این سود انصراف در صورت پرداخت ودیعه دوم خواهد بود و به پرداختی اولیه مشتری که 50 میلیون تومان است، هیچ گونه سودی تعلق نخواهد گرفت و در صورت انصراف، عینا به وی مسترد می‌گردد.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپازمان تحویل خودروهای مذکور نیز طبق اعلام شرکت زامیاد هفته چهارم اردیبهشت و خرداد ماه سال 98 تعیین شده و قیمت خودرو نیز طبق قیمت قطعی اعلامی شرکت در ماه‌های مذکور خواهد بود. طبیعتا با توجه به اعلام هفته چهارم در ماه‌های مذکور قیمت اردیبهشت و خرداد ماه عینا در تکمیل وجه اعمال خواهند شد.

گفتنی است که ظرفیت در نظر گرفته شده برای فروش وانت ریچ توسط زامیاد محدود بوده و به محض اتمام ظرفیت تعیین شده مبادی ثبت نام بسته خواهد شد. همچنین آن دسته از ثبت نام‌هایی که با پرداخت 25 میلیون تومان در ودیعه دوم نهایی شدند ملاک عمل قرار خواهد گرفت و مشتریانی که صرفا به پرداخت 50 میلیون تومان اولیه بسنده می‌کنند در ظرفیت تعیین شده در نظر گرفته نمی‌شوند.

قابل ذکر است که در حال حاضر قیمت وانت ریچ در بازار آزاد چیزی در حدود 150 میلیون تومان بوده و سایپا نیز قیمت رسمی 147 میلیون و 500 هزار تومان را در بهمن ماه اعلام کرده است که طبیعتا این قیمت تا بهار سال آتی افزایش خواهد یافت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا