مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا برنامه ای برای عرضه نسخه TRD Pro راو۴ ندارد!

گروه ۱-۵ در نمایشگاه شیکاگو به کار خود پایان داد!

با رونمایی تویوتا از نسخه TRD Pro سکویا در نمایشگاه خودروی شیکاگو، سبد محصولات فوق آفرودی این شرکت افزایش یافت.

پیش از این تویوتا نسخه TRD Pro خودروهای تاکوما، توندرا و فور رانر را معرفی کرده بود. با این حال این شرکت هیچ برنامه‌ای برای افزایش این آمار به ۵ دستگاه خودرو ندارد. تویوتا ساختار شاسی و پلت فرم را مانعی برای این کار معرفی کرده است. به گفته این شرکت، تنها خودروهایی می‌توانند نشان TRD Pro را ازآن خود کنند که از شاسی مستقل بهره می‌برند و بدنه بر روی شاسی سوار شده است. بنابراین تویوتا راو۴ با توجه به بهره گیری از شاسی یکپارچه نمی‌تواند در این دسته قرار بگیرد.

Toyota-RAV4-TRD-Off-Road-2020- TRD offroad تویوتا راو4به گفته جک هالیس معاون رئیس تویوتا، “‌تویوتاهای TRD Pro تنها مختص خودروهای دارای شاسی مستقل (بدنه روی شاسی) است. با توجه به ماهیت بسیار قدرتمند این خودروها، این شرکت قصد معرفی تویوتا راو۴ در این دسته را ندارد.”

با این حال این شرکت در این نمایشگاه از نسخه TRD Off-Road تویوتا راو۴ پرده برداشت. نسخه ای که به عنوان بالاترین نسخه آفرودی تویوتا راو۴ به شمار می‌رود و با رینگ‌های جدید ۱۸ اینچی به همراه لاستیک‌های فالکن، بدنه‌ دو رنگ و همچنین سیستم تعلیق سفارشی، تمام تلاش خود را در جهت سرسخت نشان دادن خود خواهد کرد.

Toyota-RAV4-TRD-Off-Road-2020- TRD offroad تویوتا راو4به گفته هالیس، ” خریداران این خودروها، افرادی هستند که مدت زمان زیادی را صرف رانندگی کردن در جاده ها می‌کنند که به نظر من آن‌ها رانندگی راحت و بی ‌دردسر را بیشتر ترجیح می‌دهند. اگرچه تویوتا راو۴ TRD باز هم پا را فراتر گذاشته است و اختیارات بیشتری را به آنان هدیه می‌دهد.”

سومین خودروساز بزرگ سال ۲۰۱۸، در این نمایشگاه خودروهای دیگری را نیز در معرض نمایش عموم قرار داد که شامل تویوتا سکویا TRD Pro، تاکوما فیس لیفت و نسخه سفارشی لندکروزر است.

تویوتا عرضه نسخه TRD Off-Road راو۴ را از چند ماه آینده با قیمت بیشتری نسبت به مدل ادونچر ۲۳۹۰۰ دلاری راو فور آغاز خواهد کرد. همچنین این شرکت اعلام اطلاعات تکمیلی را نیز تا قبل از آغاز فروش این خودرو به تعویق انداخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا