مکمل بنزین
گوناگونخبر

سرقت 284 خودروی لوکس در پاپوآ گینه نو بعد از نشست اپک

همیشه در نشست‌ها و کنفرانس‌های جهانی برای سران کشورهای شرکت کننده تشریفات خاصی در نظر گرفته می‌شود. سال گذشته نشست اپک (سازمان همکاری اقتصادی آسیا-اقیانوسیه) در پاپوآگینه نو با کمک مالی و نظامی کشورهای چین و استرالیا برگزار شد.

خبرهای بعد از این نشست برگزار شده حدود 284 دستگاه خودروی لوکس به سرقت رفته است. جالب است بدانید دولتمردان این سرزمین اطلاع دارند که خودروهای به سرقت رفته در کجا هستند. بنا به گزارش رویترز بعضی از این خودروهای سرقت شده در دست کارکنان دولت و دولتمردان هست. نه دستگاه از این خودروهای به سرقت رفته هنوز مشخص نشده که کجا هستند و جالب‌تر اینکه در هنگام تحویل این خودروهای لوکس و تشریفاتی افرادی که آنها را گرفته‌اند امضا کرده و مشخص شده است که هر کدام از این افراد کجا سکونت دارند.

با این وجود هنوز پلیس این کشور منتظر برگشت 300 دستگاه خودروهای لوکس مانند برندهای مزراتی، بنتلی هست. البته خودروهای دیگری از برندهای فورد، مزدا و … در میان این خودروهای سرقت شده دیده می‌شود. بنا به گزارش‌های منتشر شده این کشور مردمان بسیار فقیری دارد و بسیاری از این مردم روزانه حقوقی کمتر از یک دلار را دارند و از همین رو دزدیده شدن این خودروها زیاد دور از ذهن نیست و احتمال این چنین اتفاقی در این کشور و کشورهای مشابه وجود خواهد داشت. نظر شما درباره این خبر منتشر شده چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا