مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

جزئیات شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو (ویژه اسفند 97)

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها محصولات این شرکت در کمترین حالت با نقدینگی 50 میلیون تومان قابل خریداری بوده و به بیان دیگر محصول زیر 50 میلیون تومان ندارد، در تدارک یک فروش فوری ویژه برای کنترل بازار است که البته این فروش فوری با قیمت حاشیه بازار خواهد بود و مشتریان صرفا قادر به سفارش تعداد محدودی از محصولات خواهند بود.

پژو 207 صندوقدارطبق مصوبات وزارت صنعت و همچنین توافقاتی که این شرکت‌ها داشتند، 20 درصد از ظرفیت تولید روزانه شرکت‌های خودروساز به فروش با قیمت حاشیه بازار اختصاص خواهد یافت که با قیمت‌های فعلی عملا یک برد بی نظیر برای این شرکت‌ها محسوب می‌شود. البته گفتنی این شرکت به تازگی ده‌ها هزار دعوتنامه جدید با قیمت قبلی را برای مشتریان ارسال کرده و باید دید که آیا فروش‌های فوری این شرکت ادامه دار خواهد بود یا خیر؟!

مصطفی خان كرمی، معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شركت ایران‌خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: ما در حال برنامه ریزی برای ورودخودروهای تولیدی و تحویل تعهدات خود هستیم و با توجه به برنامه ریزی در دست انجام برای فروش فوری محصولات، شاهد متعادل شدن قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

ایران‌خودرووی در ادامه افزود: ما با تمام تلاش خود در حال فعالیت هستیم و تمام توان خود را برای بهبود وضعیت فعلی صرف خواهیم کرد. طبق برنامه ریزی انجام شده ما سعی داریم در آینده نزدیک تعداد تحویل خودرو در روز را به بیش از 1500 دستگاه خودرو برسانیم. با توجه به سیاست گذاری وزارت صنعت و همچنین مساعدت‌هایی که به زنجیره تامین قطعات شده است، به زودی شاهد محقق شدن این موضوع خواهیم بود.

خان کرمی در ادامه گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قصد داریم طی روزهای آینده فروش فوری برای محصولاتمان داشته باشیم و جلوی روند افزایش قیمت خودروها را بگیریم. متاسفانه یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت‌ها در بازار دلالانی هستند که برای این کار بهانه‌های مختلفی را پیش می‌کشند که در حال حاضر از تقاضای مردم برای نوروز بهره برده و به روند افزایش قیمت‌ها دامن زدند. ما قصد داریم تا جلوی این دلالی و سودجویی را بگیریم و از افزایش قیمت بیشتر جلوگیری کنیم.

تمیزکردن فرمان خودرووی در پایان گفت: ما به مشتریان توصیه می‌کنیم که فریب دلالان را نخورند و منتظر شرایط فروش ایران‌خودرو برای خرید محصولات باشند. شرایط فروش شرکت از روز سه شنبه 30 ام بهمن ماه آغاز خواهد شد و به صورت روزانه و مستمر ادامه خواهد داشت. برای اینکه بتوانیم مدیریت بهتری بر بازار داشته باشیم، از محدودیت‌هایی همچون کد ملی و عدم خرید محصول در 18 ماه گذشته و …. استفاده خواهیم کرد تا دست دلالان را کوتاه کنیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا مردم را احمق فرض کردند؟؟؟؟؟ دلال؟؟؟؟؟؟ مگر دلالی به غیر از ایران خودرو می تواند قیمت را در بازار افزایش دهد! ولی این بار به کاهدون زدند چون ملت بی چاره پولی ندارند که در دام شما لگن سازها بیفتند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا