Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

اعلام لیست فروش فوری محصولات سایپا در اسفند ماه 97

پس از اعلام لیست قیمت عجیب و غریب گروه صنعتی ایران خودرو که بااسم تنظیم بازار منتشر شد، گروه صنعتی سایپا نیز در خبری از برنامه فروش فوری محصولات خود خبر داد.

به گزارش چرخان، دکتر بابایی نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: برای کنترل قیمت ها در بازار و حمایت از مشتریان واقعی بازار شب عید، فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا از پس فردا آغاز خواهد شد.

به گفته بابایی هر مشتری با کد ملی و کد پستی می تواند یک خودرو خریداری کند.

وی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۰ درصد از ظرفیت تولید خود را با قیمت اعلامی سازمان حمایت در این طرح فروش فوری خواهد کرد.

وی در مورد نحوه قیمت‌گذاری این خودروها نیز توضیح داد: قیمت حاشیه بازار خودرو در دهه اول بهمن ماه به عنوان ملاک مدنظر قرار خواهد گرفت و قیمت کارخانه 5 درصد زیر قیمت بازار آن زمان تعیین می‌شود.

بابایی با بیان اینکه سعی می‌کنیم بخشی از خودروها را قبل از اتمام سال به خریداران تحویل دهیم،‌اظهار داشت: گروه سایپا بابت فروش سال گذشته 300 هزار دستگاه و بابت فروش امسال 200 هزار دستگاه تعهد دارد که در تلاش هستیم این خودروها را نیز به مشتریان تحویل دهیم.

وی با اشاره به وجود حباب قیمتی در بازار خودرو به دلیل عدم عرضه کافی،گفت: برای شکستن این حباب قیمتی، محصولات سایپا را با قیمت بسیار مناسب عرضه خواهیم کرد و این فروش را در حدی نگه می‌داریم تا حباب قیمت‌ها شکسته شود.

در لیست فروش فوری محصولات سایپا، نام خودروهایی همچون پراید، تیبا و کوئیک دیده می شود!

نکته عجیب این است که هم اکنون گروه عظیمی از پیش خرید کنندگان خودروی کوییک به بهانه های عجیب و غریب از رسیدن به خودروی خود محروم هستند؛ اما سایپا در اقدامی جالب با افزایش قیمت در تلاش است تا تعداد قابل توجهی از این خودروی به اصطلاح ملی را در اختیار خریداران جدید با قیمت جدید قرار دهد!

به وضوح مشخص است که سایپا و ایران خودرو؛ خودروهای تولیدی را در پارکینگ های خود نگه داشته اند تا با افزایش قیمت ها به بهانه تنظیم بازار، از سود سرشاری بهره مند شوند!

 

هنوز برای همه مردم ایران این سوال باقی مانده است که اگر خودرویی وجود ندارد و به دلیل کمبود قطعه، پیش خرید کنندگان خودرو ماه هاست منتظر خودروهای خود هستند، چه طور میشود ظرف یک ماه خودروهایی با شرایط فروش تحویل فوری به خریداران تقدیم شود و سایر پیش خرید کننده ها همچنان دنبال خودروی خود بدوند!

 

 

8 دیدگاه
  1. ناشناس می گوید

    بله. شرکت هایی که تا چند هفته پیش تولدشون تقریبا صفر شده بود به یکباره از ۲۰ درصد تولیدشون کلی پیش فروش زدن! اینم برای ما مردم که باور کنیم سگ زرد برادر شغاله!

  2. علی می گوید

    ای بابا یعنی هنوز نفهمیدید جریان چیه تا اول اسفند دو خودرو ساز تا تونستند قیمت رو بالا بردنند حالا می خوان بفروشند ۵درصد زیر قیمت بازار از ماست که بر ماست اگر توان تحویل خودروهای فروخته شده راندارید تحویل فوری چه صیغه ای

  3. ناشناس می گوید

    در شرایطی که برای حواله های معوق مردم که حتی از سال گذشته ثبت نام کرده اند،به چهار ماه بعد وعده می‌دهند، فروش فوری چه صیغه‌ای هست، اینها اگه راست میگن ماشین های مردمو بدن حباب خودش شکسته میشه.

  4. جواد می گوید

    این همه دادستان و سیستم بازرسی و نظارت بر دستگاه ها داریم
    این همه مجازات ها از افرادی که احتکار میکردن میشنیدیم
    تخلف به این اشکاری ببینن و کاری نکنن ؟!
    ایندگان درباره مردمی که در این دوره و با این شرایط میزیستن ، چه قضاوتی میکنن؟!

  5. ناشناس می گوید

    مثل خون سگ حرومه این پولایی که میخورین از اون رئیس بالایی بگیر تا اون کارگر و فروشنده ای که قیمت هارو اعلام میکنه خدا جوابتون بده دلار اومده پایین قیمت ماشین ۴ برابر شده خخخخ

  6. ناشناس می گوید

    نخرین بابا تورو خدا خودمون به خودمون رحم کنیم

  7. Sasan می گوید

    تف به مسئولین و مدیران این شرکتها بشه که هزاران میلیارد در این اوضاع کشور با کلاه گذاشتن سر مردمی که نون ندارند سود میکنند خاک برسرشون بشه مشخصه این مملکت الان صاحب نداره همه یا بیلیاقتن یا دزد

  8. ناشناس می گوید

    خدا وکیلی بیاید ماشین های صفر بی کیفیت و اوراقی سایپا و ایران خودرو رو نخریم.اگر مدت زیادی این روند ادامه داشته باشه خود کارخونونه ها ادم میشن.فقط و فقط بیاید خدا وکیلی نخریم.یا علی مدد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.