مکمل بنزین
گوناگونخبر

رندر جدید مزدا 3 مدل ۲۰۱۹ منتشر شد

مزدا 3 مدل 2019 یکی از بهترین خودروها در سگمنت خودش هست که به تازگی رندر جدیدی از این هاچبک به اسم مزدا اسپید3 در رسانه‌های خبری منتشر شده و توانسته جنجالی را به پا کرده است. این رندر توسط هنرمند مشهور به نام X-Tomi Design طراحی شده است.

این خودروی پرسرعت با نام مخفف MPS و شناخته شده مزدا اسپید3 در رسانه‌ها تعریف شده است. در این طراحی مزدا 3 مدل 2019 سپر اسپرت بزرگ گه شبکه توری مشبک آن می‌تواند هوای سرد را به راحتی داخل خودرو می‌کشاند و پیشرانه و ترمزها را خنک نگه می‌دارد. چرخ‌ها و رینگ‌های با طراحی توربین مانند و دیسک‌های ترمز قرمز رنگ استایل خاصی را به ترمز و هندلینگ ارائه داده است. سقف مشکی و آینه‌های بغلی هم طراحی جدیدی دارند و اسپویلر متصل شده به عقب خودرو کمی ارتفاعش در این رندر پایین آمده است.

جالب است بدانید که این رندر با وجود جذاب بودن، اطمینان و قولی برای حضور در بازار جهانی به اسم مزدا اسپید 3 وجود ندارد. رئیس بخش فروش جهانی خودروهای مزدا در سال 2018 میلادی در مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرده بود که این کارخانه پروژه‌ای را برای ساخت MPS ندارد و متاسفانه کانسپت RX Vision هم بر روی خط تولید نخواهد رفت.

مزدا 3 جدید فروردین سال آینده وارد بازار آمریکا می‌شود که مجهز به پیشرانه چهار سیلندر 2.5 لیتری با قدرت خروجی 186 اسب بخار و 252 نیوتن متر متصل به جعبه دنده 6 سرعته دستی یا اتوماتیک است که نیروی خودرو را می‌تواند به محور جلو و تمام چرخ‌ها منتقل کند. به علاوه هاچبک 5 درب و سدان چهار درب از این خودرو تولید خواهد شد و با قیمت پایه 21 هزار دلار وارد بازار می‌شود.

کارخانه مزدا خودروی جدید مزدا 3 با پیشرانه چهار سیلندر 2.0 لیتری سوپرشارژ Skyactiv-X با سیستم محترق Spark Controlled Compression هم به بازار اروپا عرضه خواهد شد. بروشور جدیدی از این خودرو در کشور اسلواکی مدل اروپایی را با قدرت خروجی 178 اسب بخار و حداکثر گشتاور 222 نیوتن متر منتشر شده ولی هنوز اطلاعاتی درباره جعبه دنده و سیستم توزیع قدرت پخش نشده است. برای خبرهای بیشتر از این خودرو همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا