مکمل بنزین
خبرداخلی

آپشن‌های عجیب سایپا برای تحویل سیتروئن C3 مشتریان!

سایپا سیتروئن که یکی از شرکت‌های ناکام این روزهای صنعت خودروسازی کشور محسوب می‌شود و در حالیکه می‌توانست به یکی از شرکت‌های بزرگ در این صنعت تبدیل شود، حالا پرحاشیه‌ترین شرکتی است که آینده آن مبهم بوده و تکلیف اندک خودروهای سیتروئن C3 را نیز مشخص کرد تا مشتریان از بلاتکلیفی خارج شوند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که این روزها به شدت در زمینه فروش فوری محصولاتش فعال بوده و توانسته روزانه 400 دستگاه با قیمت‌های حاشیه بازار به مشتریان بفروشد و سود خوبی را از این زمینه کسب کند، در اطلاعیه‌ای وضعیت قیمت سیتروئن C3را مشخص نمود که به نظر می‌رسد تصمیم گیری اخیر این شرکت برای کنترل و مدیریت بازار توسط مدیران این گروه خودروسازی اتخاذ شده است.

سیتروئن C3چند وقتی است که در بین مشتریان این شرکت و خریداران خودروی سیتروئن C3 به خوبی این موضوع قابل مشاهده است که هر روز با یک اتفاق جدید در مورد خودرویشان روبرو می‌شوند و تعدد شایعات و اخبار پیرامون این محصول به قدری است که عملا قدرت تصمیم گیری را از آنها گرفته است. در جدیدترین اقدامی که مسئولین سایپا سیتروئن در قرارداد مشتریان گنجانده‌اند، مساله‌ایست که بیش از همه دلالان را مورد حمله قرار داده و آنها را از معامله این خودرو باز می‌دارد.

طبق شرایطی که سایپاسیتروئن برای مشتریان خود فراهم کرده، آنها می‌توانند با توجه به نیاز و تمایل خود هر کدام از دعوتنامه‌های مذکور را برگزیده و درخواست صدور هر کدام را صادر نماید. در ادامه جزئیات هر کدام از دعوتنامه‌های سیتروئن C3 را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • اولین نوع دعوتنامه برای مشتریان با قیمتی محاسبه می‌شود که برای سایپا تمام شده و سود قانونی به آن اضافه می‌شود. این مبنای قیمت گذاری همان نرخی است که سازمان حمایت به سایپا اعلام کرده و مشتری با پرداخت 160 میلیون تومان امکان تحویل خودرو را خواهد داشت. این نوع از دعوتنامه بر مبنای قیمت گذاری سازمان حمایت بوده و هیچ پیش شرطی نداشته و مشتری در اقدامات بعدی خود مختار خواهد بود.
  • در حالت دوم نیز مشتری می‌تواند طبق همان قیمت سازمان حمایت اقدام به تکمیل وجه خودرو نموده و بدون مشکل اقدام به تحویل گرفتن خودرو نماید ولی بخشی از مبلغ خودرو که چیزی در حدود 30 میلیون تومان خواهد بود به عنوان تسهیلات برای مشتری در نظر گرفته می‌شود که قدرت وی را برای تحویل خودرو بهتر از قبل می‌نماید. همچنین تخفیف بهتر و بیشتری را برای مشتری در نظر گرفته است که پرداختی مشتری را به حدود 104 میلیون تومان تقلیل می‌دهد ولی سند خودرو تا دو سال در رهن سایپا خواهند ماند که امکان نقل و انتقال خودرو وجود نداشته و این شرایط برای حمایت از مصرف کنندگان واقعی سیتروئن C3 تدارک دیده شده است.

گفتنی است که شرایط و جزئیات ریزتر تسهیلات اعلامی سایپا در روزهای آتی اعلام می‌گردد ولی انتخاب مشتری چیزی است که در حال حاضر مهم بوده و مبنای اقدامات بعدی خواهد بود. گفتنی است که وضعیت فعلی و همچنین کاهش قیمت‌های صورت گرفته در مورد خودروی سیتروئن C3 در پی اعتراضاتی است که مشتریان این شرکت داشته و ورود وزیر صنعت به این موضوع است که نهایتا همه چیز به نفع مشتریان در حال اتمام است.

سیتروئن C3

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا