Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فروش فوری 206 تیپ 2 و 206 صندوق دار با آپشن‌های خاص!

سایت ایران خودرو در ادامه فروش فوری محصولات خود، از ساعت 10 صبح امروز اقدام به فروش دو خودروی دیگر خود یعنی پژو 206 تیپ 2 و همچنین خودروی 206 صندوق دار تیپ V8 می‌نماید.

این دو محصول با قیمت‌های 668.250.000 برای 206 تیپ 2 و همچنین 803.000.000 برای پژو 206 صندوق دار v8 عرضه خواهد شد.

موعد تحویل این 2 خودرو حداکثر 30 روز کاری است، که مشتریان عزیز و همیشه در صحنه کشورمان می‌توانند تقریبا 2 ماه دیگر به خودروی خوش قیمت خود برسند! البته خریداران و مصرف کنندگان عزیز با توجه به شرایط فعلی برای سوار شدن به این دو محصول جدید و خاص ایران خودرو با قیمت های پایین و بسیار عادی باید تا اواسط اردیبهشت ماه صبر نمایند.

آشنایی با آپشن های ویژه محصولات ایران خودرو

همانطور که ملاحظه می‌فرمایید در توضیحات خودروی 206 تیپ 2 یکی از ویژه‌ترین آپشن‌های این خودرو یعنی سنسور دنده عقب هم ذکر شده است که باعث می‌شود مشتریان با خیال راحت و عشق و علاقه بیشتری به ثبت نام این خودرو روی آورند.

با این شرایط شما دیگر نگران دنده عقب نبوده و می‌توانید با چشمان بسته یک خودروی هاچ بک غول پیکر را به راحتی پارک نمایید.

ضمنا دیگر هم اینقدر غر نزنید که خودروهای داخلی آپشن نداشته و کیفیت ندارند و … ! دیگر چه می‌خواید از ایران خودرو؟! بس نیست؟

از سوی دیگر با ذکر آپشن عجیب شیشه بالا بر برقی پنجره های عقب، ایران خودرو یک تنه به جنگ با کمپانی های بنتلی و پورشه و … رفته است. اگر کمپانی های رقیب بفهمند که این روزها برخی خودروهای ایران خودرو دارای آینه های جانبی برقی است، حتما خط تولید خود را به نشانه اعتراض تعطیل خواهند کرد.

آخر مگر می‌شود؟ شیشه ها برقی؟ آینه ها برقی؟ سنسور دنده عقب؟ ایرانی این همه آپشن را برای کجا میخوای؟ آیا نمیدانی که در کشورهای همسایه تو، مردم به نان شب محتاج هستند و به اجبار سوار ماشین های قدیمی و از کار افتاده لکسوس و تویوتا و آئودی و … می‌شوند؟!

تا ثبت نام چند دقیقه بیشتر نمانده است … بشتابید تا از قافله عقب نمانید ….

3 دیدگاه
  1. س ج م می گوید

    لعنت بر دزدان سر گردنه ایران خودرو و سایپا که با اعصاب مردم دلالی می کنند مرگ بر تون

  2. ناشناس می گوید

    بله واقعا خوش قیمتن اگه این نوع خودروها مثقال فروششم کنی ٨۰ میلیون نمی ارزه خاک تو سرمون با این مملکت بی صاحبی که داریم دیگه اینجا جایی برا زندگی نیست

  3. ناشناس می گوید

    با ٨۰ میلیون پول هیچ مجبور نیستم ی ماشین آشغال بخرم میرم عراق بهترین ماشین خارجی کمتر از اون قیمتا میخرم همونجام میمونم زندگی میکنم لذت میبرم دیگه چرا باید پولمو ب ی عده دزد و دلال بدم والا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.