مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی فورد موستانگ نسخه هیبریدی منتشر شد

همه علاقه‌مندان اطلاع دارند که مدل هیبریدی فورد موستانگ در مرحله طراحی و ساخت هست و تا به امروز تصاویر جاسوسی متعددی از این خودروی اسپرت در رسانه‌های مجازی پخش شده است ولی کارشناسان وب‌سایت Motor1 معتقدند که این تصاویر جاسوسی منتشر شده اولین ورژن نسخه برقی این خودرو را نشان می‌دهند.

یکی از تغییرات فاحش برای این خودرو در طراحی جلو و عقب رخ داده است. از تصاویر منتشر شده می‌توان اعلام کرد که توری مشبک جلوی خودرو تقریبا دست نخورده باقی مانده ولی به نظر می‌رسد که چراغ‌های جلو کمی به هم نزدیک‌تر شده‌اند و طراحی آنها جلوی خودرو را متهاجمی‌تر کرده است. البته بعضی از کارشناسان معتقدند که در این نسخه هیبریدی جدید تغییراتی می‌بایست در زیر چراغ‌های جلو رخ داده باشد که در حال حاضر نمی‌توان با این تصاویر اعلام نظر قطعی را داد.

از سوی دیگر اگر تصاویر جاسوسی برای طراحی عقب نسخه هیبریدی را با نسخه موجود در بازار مقایسه کنیم متوجه بالا آمدن ارتفاع سپر عقب و حذف دو لوله اگزوز که در هر سوی خودرو یک لوله اگزوز نصب شده است. یکی دیگر از تفاوت‌ها حذف اسپویلر یا باله از صندوق عقب هست. مسئولان اعلام کردند که فورد موستانگ هیبریدی پیشرانه‌ای 8 سیلندری خواهد داشت ولی در تصاویر منتشر شده می‌توان استنباط کرد که به احتمال زیاد پیشرانه‌ای کمتر از 8 سیلندر برای این خودرو در نظر گرفته شده است. در نتیجه هنوز اختلاف نظر بر سر پیشرانه این خودروی هیبریدی وجود دارد ولی به احتمال زیاد نیرو تنها به محور چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

آخرین گزارش‌های منتشر شده حاکی از این هست که نسخه هیبریدی فورد موستانگ برای نسل بعدی در نظر نگرفته شده است ولی باید انتظار داشته باشیم که نسخه برقی این خودرو را تا سال 2021 میلادی در بازار ببینیم که تقریبا بعد از رونمایی نسل بعدی این مدل در سال آینده خواهد بود. برای خبرهای بیشتر از این مدل و دیگر محصولات فورد همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا