مکمل بنزین
خبر

با چه مبلغی می‌توانید در کیش خودرو اجاره کنید

مناطق آزاد برای علاقه‌مندان به خودروهای خارجی، جذابیت مضاعفی دارند. در این مناطق می‌توان خودروهای آمریکایی و برندهای محبوب اروپایی را که حضورشان در داخل کشور ممنوع است، به وضوح دید. اگرچه سوء‌مدیریت گریبان‌گیر مردمان این منطقه نیز شده است و علاوه بر گران شدن بیش‌از حد خودرو در مناطق آزاد، حضور برخی برندها نیز در این بخش ممنوع شده است. با این حال هنوز هم بخش‌هایی مانند جزیره کیش، خودروهایی حضور دارند که تجربه یک روز سواری با آنها می‌تواند تا سالها در ذهن شما باقی بماند.

Alpina-BMW-B7-xDrive-Sedan-2020-آلپینا B7 مدل 2020تعطیلات عید شاید شما قصد سفر به این مناطق را داشته باشید، بد نیست از همین حالا قیمت اجاره برخی از این خودروها را بدانید تا برای سفر خود بهتر بتوانید برنامه‌ریزی کنید. برای اجاره خودرو در این جزیره ملزوماتی وجود دارد که یکی از آنها داشتن گواهینامه است. در مرحله بعد پرداخت مبلغ ضمانت است که برخی از اجاره‌دهندگان خودرو معادل قیمت وسیله اجاره‌ای، چک دریافت می‌کنند. مبلغی هم برای خلافی باید پرداخت شود که بعد از یکماه برگشت داده می‌شود. بعد از این مراحل شما می‌توانید یک خودروی خوب را برای مدتی اجاره کنید. البته نباید فراموش کنید که در این جزیره محدودیت سرعت به‌صورت جدی اعمال می‌شود.حال به‌سراغ خودروهای موجود در ای جزیره می‌رویم تا ببینیم برای اجاره چه قیمتی دارند.

رنج روور ایووک

شاسی‌بلند محبوب لوکس که قیمت عجیب و غریبی در بازار ایران دارد، در کیش نیز یافت می‌شود. شما برای اجاره این خودرو باید 1.5 الی 2 میلیون تومان هزینه کنید. با پرداخت این مبلغ 24 ساعت ایووک دوست داشتنی در اختیار شما قرار خواهد داشت.

مازراتی کواتروپورته

خودروی محبوب ایتالیایی در کیش برای اجاره موجود است و قیمت اجاره آن برای 24 ساعت، از 1 میلیون و هفتصد تا 2 میلیون و 500 هزار تومان متغیر خواهد بود.

 

فورد موستانگ کروک

مدل جدید موستانگ در کیش حضور ندارد و اما مدل‌های قدیمی‌تر این خودروی آمریکایی محبوب را با پرداخت مبلغی از 400 الی 700 هزار تومان می‌توانید تا 24 ساعت در اختیار داشته باشید.

هامر اچ 3

این غول آمریکایی و رویایی در تعداد محدود در کیش قابل رویت است که اکثرا برای اجاره در این جزیره بکار گرفته می‌شوند. برای اجاره هامر مبلغی در حدود 500 الی 600 هزار تومان باید پرداخت کنید.

شورولت کامارو

اجاره کامارو نیز در این جزیره بر اساس سال تولید با قیمتی از 350 الی 600 هزارتومان امکان‌پذیر خواهد بود.

سایر خودروها

اجاره خودروهایی مانند هیوندایی توسان ، نیسان جوک، سانتافه، النترا و ایکس‌تریل در این جزیره برای شما کمتر از 300 هزار تومان هزینه خواهد داشت و اکثرا بعنوان خودروهای اقتصادی شناخته می‌شوند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا