Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خلاصه ای از رونمایی های بزرگ در موتورشو ژنو 2019!

نمایشگاه خودرویی ژنو 2019، از 15 اسفند امسال تا 25 اسفندماه برگزار می‌شود. در این رویداد جذاب، شرکت‌های بزرگی مانند بوگاتی، فراری و لامبورگینی، فرصتی خواهند داشت تا جدیدترین ابرخودروهای ساخت خود را به جهان شنان داده و حتی بعضی از مدل‌های جدید، برای اولین بار، در ژنو سوئیس، به نمایش درخواهند آمد.

آلفارومئو

شرکت ایتالیایی آلفارومئو، برای موتورشو ژنو، خودروهای زیادی را در نظر گرفته است. بیشتر این خودروها، نسخه‌های به‌روزرسانی شده‌ای از همان خودروهایی هستند که هم‌اکنون توسط آلفارومئو تولید می‌شوند. خودروهایی مانند استلویو (Stelvio)، جولیتا (Giulietta) و حتی یک نسخه خاص از خودروی فرمول یک این شرکت که قرار است نسخه‌های جدیدتر آن‌ها، به ژنو برسند.

استون مارتین

شرکت اسپرت ساز بریتانیایی نیز برای ژنو، مدل‌های جدیدی را در نظر گرفته است. یکی از این خودروهای جذاب، ابرخودرویی است که رقیب سرسخت فراری بوده و بانام پروژه Project)003)، شناخته می‌شود. هم‌چنین، استون مارتین، از طرح مفهومی لاگوندا (Lagonda) خود نیز که نشان‌دهنده کراس اوور آینده این شرکت است، رونمایی خواهد کرد.

آئودی

آئودی، قبل از ژنو، رونمایی بزرگ خود، یعنی همان کراس اوور کوچک برقی را که بر روی پلتفرم جدید e-tron این شرکت بناشده، رونمایی کرده است. طرحی که Q4 e-tron، نامیده شده و انتظار می‌رود که تا اواخر سال 2020 یا اوایل 2021، به مرحله تولید نهایی برسد. همچنین، در موتورشو ژنو، یک خودروی فیس لیفت 400 اسب بخار پنج سیلندر از TT-RS نیز، از طرف آئودی به علاقه‌مندان این برند معرفی خواهد شد.

بنتلی

اگرچه از قبل، برند لوکس ساز بریتانیایی، سریع‌ترین شاسی‌بلند موجود در جهان یعنی جدیدترین نسخه بنتایگا را معرفی کرده اما بنتلی، یک مدل الهام گرفته‌شده از خودروهای مسابقه‌ای را به مناسبت صدمین سالگرد تولد این شرکت، برای ژنو ذخیره کرده است.

بی ام و

شرکت باواریایی بی ام و، هیچ‌چیز جدیدی برای نمایش در ژنو سوئیس ندارد؛ اما این شرکت، قرار است نسخه فیس لیفت آلپینا Alpina)B7 xDrive) و شاسی‌بلند جدید X7 خود را در این نمایشگاه، به نمایش بگذارد.

بوگاتی

از قبل می‌دانیم که بوگاتی قرار بوده یک نسخه با تولید محدود از مدل شیرون اسپرت خود را که بانام 110 Ans شناخته می‌شود، رونمایی کند. ابرخودرویی که تنها 20 نسخه از آن ساخته خواهد شد و بدون شک، تاکنون همه‌ی آن 20 عدد پیش‌فروش شده‌اند.

فراری

فراری، برای رقابت با مک لارن 720S پرسرعت، یک رقیب که جایگزین 488 GTB است را معرفی کرد. خودرویی با موتور 3.9 لیتری 8 سیلندر و توربو دوقلو که 720 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. ابرخودروی F8 Tributo فراری، قرار است سرتیتر خبرها را از سمت مک لارن 720S، به سمت خود جذب نماید.

هوندا

خودروساز ژاپنی نیز مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر و برای عقب نماندن از قافله خودروهای برقی، یک مدل جدید از خودروی برقی e Prototype خود را معرفی می‌کند. خودرویی که طبق ادعای هوندا، می‌تواند با یک شارژ کامل، حدود 200 کیلومتر مسیر را طی کرده و باتری‌های آن نیز در مدت تنها 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ می‌شوند.

کیا

باوجود حضور برند مادر شرکت کیا در نمایشگاه ژنو یعنی هیوندای، کیا نیز برای این موتورشو جهانی، دو مدل جدید در نظر گرفته است. اولین مدل، یک کراس اوور جدید بوده که بانام xCeed شناخته می‌شود و دومین مدل نیز یک طرح مفهومی جذاب برقی بوده که هنوز نامی برای آن انتخاب‌نشده است.

لامبورگینی

رونمایی بزرگ لامبورگینی، یک نسخه کانورتیبل (Convertible) از هوراکان اوو(Evo) اسپایدر است. درست مانند مدل کوپه، اوو اسپایدر نیز دارای یک قلب تپنده 5.2 لیتری 10 سیلندر (V10) است که 640 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. همچنین، قیمت پایه این لامبورگینی خوش‌چهره،287,400 دلار است.

لکسوس

اگرچه ممکن است برند لوکس ساز تویوتا، مدل جدیدی برای نمایش در ژنو نداشته باشد اما اروپایی‌ها، شانس این رادارند تا اولین کسانی باشند که می‌توانند طرح مفهومی جذاب و خیره‌کننده LC کانورتیبل و همچنین،RC F Track Edition را مشاهده نمایند.

مزدا

نسخه‌ای که به مناسبت 30 ساله شدن میاتا رونمایی خواهد شد و همچنین مزدا 3 هاچبک 2019، از رونمایی‌های این شرکت ژاپنی در ژنو خواهند بود. بزرگ‌ترین رونمایی مزدا نیز، یک خودروی کراس اووری است که بین خودروهای CX-3 و CX-5 قرار می‌گیرد.

مک لارن

شاید یک نسخه کاملاً تازه مانند فراری F8، برای مک لارن در این موتورشو موجود نباشد اما این شرکت قرار است نسخه جدید 720S Spider را رونمایی کند.

مرسدس بنز

مرسدس نیز قبل از ژنو، خودروی جدید و فیس لیفت GLC خود را رونمایی کرد؛ اما هنوز می‌توان برای رونمایی CLA جدید و هم‌چنین یک نسخه جدید از کلاس V ون این شرکت، در ژنو، امیدوار بود.

میتسوبیشی

در سال‌های گذشته، میتسوبیشی، خود را وقف ساخت و تولید خودروهای کراس اوور کرده است. در ژنو نیز دو نمونه جدید از این کراس اوورها که یکی، فیس لیفت خودروی ASX و دیگری نیز طرح مفهومی برقی بانام Engelberg Tourer است، رونمایی خواهد شد.

تویوتا

اگرچه خودروی سوپرا GR 2020 در نمایشگاه دیترویت 2019 رونمایی شد اما تعدادی خودروی اسپرت جذاب از تویوتا، در ژنو، رخ‌نمایی خواهند کرد.

نیسان

رونمایی بزرگ نیسان نیز طرح مفهومی IMQ است. طرحی که نشان از کراس اوورهای برقی آینده این شرکت خواهد بود. نیسان همچنین، از خودروی مسابقه‌ای لیف نیسمو RC نیز، رونمایی خواهد کرد.

منبع carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.