مکمل بنزین
گوناگونخبر

امکان خرید مستقیم لامبورگینی دست دوم از کارخانه!

بسیاری از افراد علاقه‌مند به خودروهای اسپرت مانند لامبورگینی توان خرید مدلهای نو را ندارند و همیشه مجبور هستند در بازارهای دست دوم به دنبال خرید باشند؛ اما به تازگی این کارخانه اعلام کرده که مدلهای دست دوم را به فروش می‌رساند.

جالب است بدانید که تمام مدلهای لامبورگینی از جمله شاسی‌بلند اوروس هم می‌توان مستقیم دست دوم از این کارخانه ایتالیایی خریداری کرد. حتی بهتر از آن ماه گذشته این برنامه جدید در تمام فروشگاه‌های خودرو در سراسر جهان تصویب شده برای سال 2019 اجرایی شود.

البته این خودروهای دست دوم استانداردهای خاص خود را دارند برای مثال این خودروهای سوپراسپرت می‌بایست کارکردی کمتر از 70 هزار کیلومتر داشته باشند و در حالیکه شاسی‌بلند اوروس تا 100 هزار کیلومتر را می‌تواند روی شمارشگر نشان دهد. از لحاظ سنی نیز این خودروهای اسپرت کمتر از 7 سال باید در خیابان‌های دنیا حضور داشته باشند ولی برای مدل اوروس می‌تواند 10 سال کارکرد داشته باشد.

به علاوه 150 ویژگی متفاوت شامل طراحی‌های داخلی و بیرونی، مکانیکی، الکترونیکی، تایرها، ترمزها کنترل و بررسی می‌شوند و می‌بایست در آزمایشات و تست‌های رانندگی شرکت داده شوند. خریداران این نوع خودروهای لامبورگینی می‌توانند تا 12 ماه از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره برداری کنند و حتی تا 24 ماه می‌توانند این درخواست را تمدید کنند. همچنین 6 ماه پس از خرید می‌توانند خودروهایشان را چک کنند. مسئولان لامبورگینی معتقدند با این برنامه جدید می‌توانند مشتریان خود در سراسر جهان را افزایش دهند و سهم بیشتری از بازار را در اختیار خود قرار دهند. نظر شما درباره این برنامه جدید لامبورگینی چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا