مکمل بنزین
برگزیده‌هاداخلیشرایط فروش

فروش فوری پژو 405 و وانت آریسان از ساعت 10 صبح!

پیرو دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به دو خودروساز بزرگ دولتی جهت فروش فوری 20 درصد از محصولاتشان، در نهمین دوره فروش محصولات ایران خودرو، امروز و از ساعت 10 صبح دو خودروی دیگر عرضه می‌شود.

در این بخشنامه دو محصول به روز و جذاب برای فروش فوری معرفی شده است.

پژو 405 برای اولین بار در سال 1984 (معادل سال 1362 شمسی) با طراحی کمپانی پنین فارینا ایتالیا و  تولید کمپانی پژو فرانسه وارد بازار شد و در سال 1997 هم در اروپا به توقف تولید رسید!

اما محصولی که یک بار و در سال 1988 توانسته بود بهترین خودروی سال اروپا لقب بگیرد، همچنان در کشورمان تولید شده و مردم برای خرید آن از ساعات اولیه صبح صف کشیده و حتی برای زودتر رسیدن به پشت مانیتور و انجام ماراتن سخت و سنگین ثبت نام درگیر نیز می‌شوند!

پژو 405

اما ایرانیان و مهندسین خلاق ایران خودرو به هیچ وجه همان محصول اولیه را در طی سالها تولید نکرده و با انجام تغییراتی شگرف، کاری کرد که پژو فرانسه انگشت به دهان بماند! افزودن سیستم های نوینی چون ایموبلایزر، تکنولوژی باور نکردنی کیسه هوا برای سرنشین و راننده و البته ترمز ضد قفل و نهایتا استاندارد اجباری آلودگی هوا یورو 4 از خاص ترین ویژگی های این محصول است!

اما لازم به ذکر است قیمت این خودرو بسیار مناسب بوده و تنها 62 میلیون و هفتصد هزارتومان است. مثلا به این فکر کنید که مدتی قبل با 55 میلیون تومان میتوانستید خودرو بی کیفیتی همچون ساندرو استپ وی بخرید! اما مسئولین همیشه به فکر ما هستند؛ این را فراموش نکنید.

البته خودروی دیگر این لیست فروش فوری امروز، وانت خاص آریسان است! محصولی که با موتور قدرتمند و تقویت شده پیکان عرضه می‌شود! محصولی که واقعا تعریف و تمجید از آن در این مقال نمی‌گنجد. قیمت این تراک قدرتمند تنها 45 میلیون است که از ساعت 10 صبح می‌توانید آن را درو کنید!

وانت

راستی، تحویل این خودروها از روز ثبت نام، 30 روز کاری است؛ پس برای تحویل خودروی خود، حداقل باید تا اواسط اردیبهشت منتظر بمانید!

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا