مکمل بنزین
خبر

بانک مرکزی 844 میلیون یورو وام،به ایران خودرو و سایپا را تایید کرد!

بانک مرکزی در راستای کمک به صنعت ناکارآمد خودرویی در کشور، با قرض دادن مبلغ 844 میلیون یورو، به دو شرکت نیمه‌دولتی ایران‌خودرو و سایپا برای واردکردن قطعات خودرویی موافقت کرد.

دو شرکتی که باوجوداین همه‌سال، تولید و مونتاژ خودروها برای بازار داخل، هنوز نتوانسته‌اند رضایت مشتریان خود را به دست آورده و به سطحی از فناوری دست پیدا کنند تا خودروهایی حداقل، با فن‌آوری چند دهه قبل دنیا را تولید نکنند.

طبق گزارش‌ها، بانک مرکزی ایران، در ابتدا به دلیل نارضایتی بسیار زیاد مردم از این دو خودروساز ناکارآمد، با پرداخت چنین وام سنگینی موافقت نکرده بود؛ اما درنهایت، به پرداخت وام 844 میلیون یورویی، برای نجات سایپا و ایران‌خودرو رضایت داد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بانک مرکزی غارت بیت المال را تایید کرد…
    مسئول بانک مرکزی لطفاً اول شما دوتا سند از تسویه حسابهای وام این دو خودروساز در طول این چهل سال را منتشر نمایید ،بعد با کمال افتخار غارت بیت المال را جار بزنید.
    جواب مسئول: خودروسازان عزیز در طول این چهل سال همیشه متضرر بوده اند و هیچگاه وقت فکر کردن به تسویه حساب وامها را نداشته اند.
    جواب مسئولین دو شرکت بزرگ خودروساز در خاورمیانه: ما برای جبران ضررهای فراوان و جلوگیری از تعطیل شدن این دو کارخانه ،خودروهای خود را با دلار پایه هفت هزار تومان صادر میکنیم(ای مردم نمک نشناس)
    در خواست مردم نمک نشناس: لطفاً تمام خودروهای تولیدی خود را صادر کنید و منّتش را سر مردم کشور همسایه بگذارید و در عوض تعرفۀ گمرکی را صفر نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا