Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

10 ابرخودرو جدید، با بالاترین قیمت ها در طول تاریخ!

بوگاتی، در موتورشو ژنو 2019، پرده از جدیدترین ابرخودروی خود، برداشت. خودرویی با طراحی کاملاً تهاجمی، خروجی‌های اگزوز شش گانه، طرح بزرگی از برند بوگاتی در قسمت عقب و نمای جلویی جذابی که چهره یک ابرخودروی واقعی را به La voiture Noire (به معنای، خودرو سیاه)، بخشیده است. اما به‌غیراز این ابرخودروی جذاب بوگاتی، چه خودروهای دیگری هستند که باقیمت‌های بالا، به فروش می‌روند.

با چرخان همراه باشید.

10-فراری سرجیو پینینفارینا

قیمت:3 میلیون دلار

بدون شک، خودروی ایتالیایی سرجیو که با همکاری شرکت پینینفارینا و فراری، متولدشده است، یکی از زیباترین خودروهای موجود در این فهرست است. فراری، از این خودروی گران خود، در سال 2015، تنها 6 دستگاه به تولید رساند. خودرویی که بر پایه فراری 458 بوده و قلب تپنده آن، می‌تواند 562 اسب بخار قدرت را به لطف موتور 4.5 لیتری 8 سیلندر خود، تولید کند.

9-استون مارتین والکری

قیمت:3.2 میلیون دلار

آخرین ابرخودروی هیبرید ساخته استون مارتین، اگرچه هنوز، به بازار راه نیافته است اما تمامی نسخه‌ای آن، از قبل پیش‌فروش شده‌اند. درهرصورت، والکری، یک ابرخودروی چشمگیر و جذابی است که با استفاده از موتور 6.5 لیتری 12 سیلندر خود،1,160 اسب بخار قدرت و 900 نیوتون متر گشتاور، تولید می‌کند. استون مارتین، تنها 150 عدد از والکری استاندارد خود را تولید خواهد کرد.

8-بوگاتی شیرون اسپرت

قیمت:3.3 میلیون دلار

نسخه اسپرت شیرون، درست در همین روزهای سال قبل میلادی، در نمایشگاه خودرویی ژنو، رونمایی شد. این نسخه خاص، با نسخه اصلی خود یعنی شیرون اسپرت، ازنظر موتوری تفاوتی ندارد. این یعنی، یک قلب تپنده 15 سیلندر (W16) با استفاده از چهار توربوشارژ، مسئول تولید 1,479 اسب بخار قدرت است؛ اما به لطف استفاده از فیبر کربن بیشتر در بدنه، شیرون اسپرت،18 کیلوگرم سبک‌تر از نسخه اصلی بوده که آن را برای مسابقات، مناسب‌تر از شیرون معمولی، قرار می‌دهد.

7-بوگاتی ویرون ویور (Vivere) توسط شرکت منصوری

قیمت:3.4 میلیون دلار

اگرچه، این نسخه از ویرون، توسط خود شرکت بوگاتی ساخته نشده است اما قیمت بالای آن، ویور را یکی از گران‌ترین خودروهای مدرن، قرار می‌دهد. شرکت تیونینگ (Tuning) منصوری، تنها دو عدد از این نسخه تولید کرد و در آن، از فیبر کربن بسیار زیاد و همچنین چرم سیاه‌وسفید داخل کابین، استفاده کرد. موتور ویور، همان موتور 1,200 اسب بخار ویرون بوده که به نهایت سرعت 408 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

6-ابرخودروی شرکت W Motors، بانام لیکان

قیمت:3.4 میلیون دلار

شرکت اهل دبی، با ساخت یک ابرخودروی جذاب در سال 2013، همه را متعجب زده کرد. ابرخودرویی که چراغ‌های جلویی آن از LED های تیتانیومی بوده که در داخل آن‌ها، از 420 قطعه الماس 15 قیراط استفاده‌شده است. این ابرخودرو، از یک قلب قدرتمند نیز برخوردار است: یک موتور 3.7 لیتری 6 سیلندر که با استفاده از توربوشارژ دوقلو خود،780 اسب بخار قدرت و 960 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

5-لامبورگینی وننو (Veneno)

قیمت:4.5 میلیون دلار

در سال‌های 2014 تا 2015، لامبورگینی، تنها 14 دستگاه از ابرخودروی جذاب خود که بر پایه پلتفرم اونتادور ساخته‌شده بود، باقیمت حدودی (بسته به ویژگی‌ها و آپشن های خودرو)،4.5 میلیون دلار، به تولید رساند. زیر کاپوت این ایتالیایی جذاب و تهاجمی، یک موتور 6.5 لیتری 12 سیلندری نهفته است که 740 اسب بخار قدرت و 609 نیوتون متر گشتاور، تولید می‌کند. موتوری که وننو را در مدت تنها 2.9 ثانیه، از حالت سکون، به‌سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

4-کویینگزگ CCXR ترویتا

قیمت:4.8 میلیون دلار

شرکت کویینگزگ، در نمایشگاه خودرویی ژنو امسال، از خودروی جدید موسوم به Jesko خود که قیمت خیلی بالایی ندارد، رونمایی کرد؛ اما در مقابل جسکو،CCXR، یک خودروی بسیار گران‌قیمتی است که با استفاده از فیبر کربن و الماس در بدنه خود، قیمت آن تا نزدیک 5 میلیون دلار، رسیده است. قلب این خودرو نیز، یک موتور 4.8 لیتری 8 سیلندری است که با توربو دوقلو خود،1,004 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. کویینگزگ، تنها 3 عدد از این مدل، تولید کرد.

3-مرسدس میباخ اکسلرو (Exelero)

قیمت:8 میلیون دلار

در سال 2004، مرسدس از خودرویی رونمایی کرد که مانند تمامی خودروهای این مطلب، خاص و البته بسیار گران‌قیمت بود. مرسدس، اکسلرو را بر روی استخوان‌بندی میباخ به تولید رساند و به آن، یک موتور 12 سیلندر با توربو دوقلو نیز هدیه داد. موتوری که 690 اسب بخار قدرت و 1,020 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کرد. سرعت نهایی این آلمانی جذاب نیز،350 کیلومتر بر ساعت بود.

2-رولز-رویس سوپتیل (Sweptail)

قیمت:12.8میلیون دلار

به‌صورت فنی، رولز-رویس سوپتیل، در سال 2017، ادعای گران‌قیمت‌ترین خودرو را از آن خود می‌کرد؛ اما ازآنجایی‌که رولز-رویس، به‌صورت رسمی، این قیمت را تائید نکرد، پس عنوان گران‌ترین خودرو، به مورد بعدی این لیست خواهد رسید. خودرویی که تولید آن، چیزی حدود 10 سال برای شرکت بریتانیایی رولز-رویس طول کشید تا بتواند در سال 2017، از آن رونمایی کند.

1-بوگاتی La Voiture Noire (به معنای خودرو سیاه)

قیمت:12.5 میلیون دلار

با برچسب قیمتی 12.5 میلیون دلاری و البته، قیمت فروش بسیار بالای 18.7 میلیون دلار با محاسبه مالیات روی خودرو، این بوگاتی را بدون شک، می‌توان گران‌ترین خودروی تولیدشده در تاریخ نامید. این ابرخودروی جذاب، از همان موتور 8 لیتری 16 سیلندر شیرون استفاده می‌کند که توانایی تولید 1,479 اسب بخار قدرت و 1,600 نیوتون متر گشتاور را دارد؛ اما مدل جدید،6 خروجی اگزوز داشته، رینگ‌های جدید و جذابی را در اختیار دارد و در کل، نمای بسیار تهاجمی‌تر و مدرن‌تری نسبت به شیرون، به خود گرفته است.

منبع motor1
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.