Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بایک آرک فوکس در ژنو معرفی شد

نمایشگاه ژنو فعالیت خود را آغاز نموده و کمپانی‌های چینی در این فستیوال حضور پررنگی خواهند داشت. همه کارشناسان معتقدند امسال، بهترین خودروهای این نمایشگاه را محصولات الکتریکی تشکیل خواهند داد و کمپانی‌های مختلف محصولات برقی خود را یکی بعد از دیگری به‌نمایش خواهند گذاشت. از کمپانی چینی بایک در سایت چرخان بسیار صحبت کرده‌ایم اما این برند شاخص چینی، با یک خودروی فوق‌العاده به ژنو آمده است.

آرک فوکس GT یک سوپر خودروی الکتریکی است که به چهار پیشرانه‌ الکتریکی مجهز شده و توانایی دست‌یابی به قدرت 1020 اسب بخار را دارد. ظاهر جذاب و خشن این سوپر خودروی چینی باعث شده تا غرفه بایک یکی از شلوغ‌ترین‌های نمایشگاه باشد. تصور کنید یک خودروی بسیار سبک، قدرتی بیش از 1000 اسب‌بخار داشته باشد، نتیجه چه خواهد شد؟ این خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 2.59 ثانیه‌ای خواهد داشت و از این لحاظ می‌توان آن را رقیب اصلی بوگاتی شیرون دانست.

البته یک نسخه سفارشی دیگر از فوکس آماده شده تا در بازارهای جهانی عرضه شود که از جدیدترین تکنولوژی فرمول E بهره می‌برد و قدرت خروجی 1632 اسب بخاری و گشتاور 1320 نیوتون متری خواهد داشت. بایک با خودروی قدرتمند خود به دنیا نشان داد که دیگر باید صنعتی خودروسازی چین را بعنوان رقیب جدی برندهای مطرح دنیا، قبول کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.