مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش فوری پژو 206 و وانت آریسان با قیمت حاشیه بازار

شرکت ایران‌خودرو که در دو روز گذشته اقدام به فروش فوری 5 محصول خود کرده بود و با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو شد، در سومین روز هفته نیز اقدام به فروش فوری دو محصول پژو 206 و وانت آریسان کرده است که البته جذابیت این فروش صرفا در بخش پژو 206 خواهد بود.گفتنی است که قیمت محصولات در این روش فوری بر اساس بازار آزاد بوده و خودروهای تحویلی مربوط به پیش فروش‌های قبلی طبق مصوبه قبلی صورت می‌گیرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه جدید خود از فروش فوری دو محصول خود خبر داد که مشتریان می‌توانند با قیمت گذاری حاشیه بازار این شرکت اقدام به خرید پژو 206 و وانت آریسان نمایند که البته به نظر می‌رسد به دلیل عدم استقبال بالای مشتریان برای وانت آریسان این شرکت برای چندمین بار به عرضه این خودرو اقدام کرده و با توجه به قیمت این خودرو در بازار نیز، فروش فوری آن برای مشتریان جذاب نیست.

پژو 206 تیپ 2این شرکت در اطلاعیه خود اعلام کرده است که مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت و ثبت سفارش خود با موعد تحویل 30 روز کاری اقدام به خرید این خودرو نمایند که طبیعتا با توجه به روزهای باقیمانده از سال 97، مدل تحویلی به مشتریان نیز به سال آینده موکول خواهد شد.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

  • اولین خودرو در این شرایط فروش وانت آریسان در رنگ سفید است که با قیمت 45 میلیون تومان برای مشتریان قابل سفارش است. موعد تحویل این خودرو اسفند 97 عنوان شده است.
  • دومین خودرو نیز پژو 206 یورو 4 بهینه است که با قیمت 66 میلیون و 825 هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری قابل عرضه بوده و زمان تحویل نیز 30 روز کاری عنوان شده است.

شرایط اعلامی برای فروش فوری پژو 206 و وانت آریسان

  • ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • زمان تحویل 30 روز کاری عنوان شده و طبیعتا تعطیلات پیش رو در محاسبه این 30 روز تاثیری نخواهند داشت.
  • این شرکت برخلاف روزهای گذشته امکان خرید کارت طلایی تک ستاره را برای مشتریان قرار نداده است.
  • با توجه بند دوم این شرایط، خودروهای ثبت نامی با مدل 98 به مشتریان تحویل داده خواهد شد. البته موعد تحویلی آریسان در روزهای آتی خواهد بود که در صورت عملی شدن این اتفاق مدل خودرو 97 خواهد بود که جذابیت خرید را بیش از پیش کمتر می‌کند.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود.

گفتنی است که روز گذشته این شرکت اقدام به فروش فوری دو محصول پژو 405 و سمند ال ایکس بنزینی کرده بود که با قیمت حاشیه بازار به مشتریان عرضه شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا