مکمل بنزین
شرایط فروش

آغاز فروش اینترنتی نسخه جدید آریو توسط سایپا (21 اسفند 97)

گروه خودروسازی سایپا که نسبت به رقیب خود ایرانخودرو نسبتا کم کار بوده و فعالیت کمتری را در بخش فروش فوری محصولاتش دارد در جدیدترین اطلاعیه خود خبر از فروش نسخه جدید آریو داد که به نظر می‌رسد با توجه به قیمت گذاری و مشخصات آن، مورد استقبال قرار بگیرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان و متقاضیان این شرکت می‌توانند از فردا با مراجعه به سایت فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش نسخه جدید آریو نمایند که این خودرو با قیمت ویژه و مصوب 80 میلیون و 980 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌گردد که نسبت به نسخه اتوماتیک از قیمت پایین‌تری برخوردار بوده و جذابیت بیشتری برای مشتریان دارد.

اطلاعات بیشتر این شرایط فروش در سایت رسمی این شرکت درج خواهد شد که به محض دریافت جزئیات آن اقدام به انتشار خواهیم نمود. گفتنی است که تعداد در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش محدود بوده و به محض اتمام ظرفیت فروش سایت ثبت نام بسته خواهد شد. همچنین محدودیت ثبت سفارش برای هر کد ملی فعال بوده و مشتریان قادر به ثبت بیش از یک سفارش نخواهند بود و طبیعتا اتمام و اثبات سفارش به پرداخت کامل وجه سفارش خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. این ماشین یه آپشن اصلی و مهم کم داره اونم یه موتور 2.0 لیتری…
    متاسفم برای اکثریت مردم که فقط ظاهر ماشین و چنتا آپشن براشون مهمه؟!!!
    (موتور )چهل تا پنجاه درصد قیمت ماشین را تعیین میکند ، برعکس ملت نه با موتور و نه دیفرانسیل هیچکار ندارن؟!!!
    به همین خاطر خودروسازان داخلی و مونتاژکاران خودروهای چینی خوب سوء استفاده میکنن ،دلیل که بپرسی میگن : به نفع شما !مصرف سوخت کمتر ، هزینه کمتر ، آلودگی کمتر…

  2. ادمين عزيز
    بنظر شما قيمت خودروهاي داخلي درسال٩٨ افزايش پيدا ميكنه يا نه ؟يا اينكه با ثبات قيمت مواجه ميشيم.!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا