مکمل بنزین
خبرداخلی

آخرین اخبار از مشخصات و قیمت لندویند در بازار ایران + تصاویر

لندویند شاید نامی است که در بازار خودروهای چینی بهتر از بعضی از برندهای موجود در بازار عمل کرده و بیش از قبل از آن خواهید شنید چرا که یکی از خودروهای جالبی است که طبق شنیده‌ها به صورت گسترده وارد بازار ایران خواهد شد و توسط یکی از شرکت‌های شناخته شده پشتیبانی شده و احتمالا با توجه به ممنوعیت وارداتی که در حال حاضر وجود دارد اقدام به مونتاژ آن در داخل کشور خواهد نمود.

به گزارش چرخان، لندویند نامی است که احتمالا در سال آینده بیش از این خواهید شنید و البته شاید این شنیدن نام به دلایلی جز ورود عادی این خودرو به بازار کشورمان باشد چرا که تولیدکنندگان این خودرو علنا و عملا تعارف را کنار گذاشته و یک کپی برداری عجیبی از رنجروور ایووک نسل قبل داشته که به احتمال فراوان این کپی برداری به دلیل ظاهر زیبایی که به آن داده مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت.

لندوینداخیرا یکی از شرکت‌هایی که در زمینه واردات فعال بوده و سابقه زیادی در زمینه واردات خودروهای معتبر ندارد، اقدام به واردات چند دستگاه خودرو کرده که به طرز عجیبی از رنجروور ایووک نسل قبل کپی برداری کرده و به طور کلی کار این خودروساز صرفا کپی برداری از برندهای روز دنیاست! این اتفاق ما را به یاد کپی برداری‌های چند سال قبل تولیدکنندگان موبایل در چین می‌اندازد که سعی در کپی برداری از برندهای معتبر بین المللی داشتند که از قضا در کشورمان از استقبال خوبی نیز برخوردار شد چرا که بسیاری از افراد فاقد توانایی خرید نسخه‌های اصل به سراغ نسخه‌های فیک و جعلی موبایل می‌رفتند!

عجیب است اگر بگوییم شما در برخورد اول با این خودرو و در صورتی که با رنجروور ایووک نسل قبل، آشنایی داشته باشید قطعا دچار اشتباه خواهید شد و تفاوت چندانی را در این خودرو و نسخه اصلی متوجه نخواهید شد.

خودروهای خارجیلندویند X7 کراس اوور کوچک چینی است که با قیمتی در حدود 300 میلیون تومان وارد بازار کشورمان خواهد شد و احتمال زیاد در سال آینده نیز بین 300 تا 400 میلیون تومان قیمت گذاری شده و توسط این واردکننده به مشتریان تحویل داده می‌شود. پیشرانه دو لیتری با قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متری به مشتریان عرضه می‌شود که ناگفته نماند کیفیت مونتاژ این خودرو نازل بوده و مثل بسیاری از خودروهای چینی موجود در بازار کشورمان صرفا به یک ظاهر فریبنده بسنده شده است.

از جمله ویژگی‌های فنی این خودرو می‌توان به سقف پانارومیک، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، فرمان کمکی برقی، سنسور نور،  سیستم تهویه اتوماتیک، کنترل سرعت در سراشیبی، کروز کنترل، رادار خطی، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین‌های دید عقاب جهت سبقت گیری، صندلی‌های جلوی برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر لمسی، کامپیوتر سفر، بلوتوث اشاره کرد.

همچنین گفتنی است که این خودرو لقب سلطان تقلب را در چین به خود اختصاص داده و احتمالا یکی از رقیبان سرسخت خودروهایی از قبیل چری تیگو7 خواهد بود که استقبال خوبی از آن در بازار کشورمان با توجه به قیمت بالای آن نمی‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا