مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش فوری پژو 405 و سمند با قیمت حاشیه بازار (22 اسفند 97)

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که طی این هفته چندین شرایط فروش فوری برای انواع محصولات خود عرضه کرده و توانسته نقش خوبی را در مدیریت بازار خودروهای داخلی داشته باشید، در شرایط فروش فوری جدید خود که از امروز ساعت 10 آغاز خواهد شد اقدام به فروش فوری دو محصول پرطرفدار خود یعنی پژو 405 و سمند ال ایکس کرده که با قیمت حاشیه بازار به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو طی اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش فوری دو محصول پرطرفدار خود یعنی پژو 405 و سمند ال ایکس خبر داد که مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی فروش این شرکت سفارش خود را ثبت کرده و خودروی خود را با قیمت حاشیه بازار تحویل بگیرند.

گفتنی است که این شرایط فروش شانزدهمین طرح فروش این شرکت بوده و در روزهای گذشته نیز برای دیگر محصولاتش اقدام به عرضه فروش فوری نموده که در کسری از ساعت، ظرفیت تعیین شده برای این طرح‌ها به اتمام رسیده است. در شرایط فروش فعلی نیز ظرفیت تعیین شده محدود بوده و به محض اتمام ظرفیت، مبادی ثبت نام برای مشتریان بسته خواهد شد. قابل ذکر است که وزارت صنعت به خودروسازان مجوز فروش فوری 20 درصد از ظرفیت تولید روزانه خودروسازان را با قیمت حاشیه بازار صادر کرده است.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

  • پژو 405 بنزینی یورو 4 این شرکت با قیمت 62 میلیون و 700 هزار تومان و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متال قابل سفارش خواهد بود.
  • سمند ال‌ایکس سال بنزینی با رینگ فولادی و یورو 4 با قیمت 66 میلیون و 528 هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی کبود و خاکستری متال برای فروش گذاشته است.

 

شرایط اعلامی برای فروش فوری پژو 405 و سمند ال ایکس

  • ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • زمان تحویل 30 روز کاری عنوان شده و طبیعتا تعطیلات پیش رو در محاسبه این 30 روز تاثیری نخواهند داشت.
  • با توجه بند دوم این شرایط، خودروهای ثبت نامی با مدل 98 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود.
  • کارت طلایی در نظر گرفته شده در طرح فروش مشابه ابتدای هفته، در مورد این خودروها وجود ندارد.

گفتنی است که این شرکت در روزهای گذشته اقدام به عرضه محصولاتی از قبیل وانت آریسان، پژو 206، رانا ال ایکس و سایر محصولات خود کرده بود که طبق قول مسئولین وزارت صنعت این موضوع تا زمان به تعادل رسیدن بازار ادامه خواهد داشت و برای تنظیم بازار اجرایی میگردد که سود خوبی را نیز برای خودروسازان به همراه داشته است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا