مکمل بنزین
خبرداخلی

تحویل خودروهای ساندرو به سال 99 موکول می‌شود؟

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا شاید یکی از بدشانس‌ترین شرکت‌های خودروسازی است که بیشترین اثر منفی را از وضعیت پیش آمده در پی خروج آمریکا از برجام داشت چرا که پارس خودرو، زیرمجموعه این شرکت با خروج رنو و برلیانس تولید قبلی خود را از دست داد و در حالیکه به نظر می‌رسید سودسازی این شرکت در مسیر صعودی قرار گرفته است، به یکباره به بحرانی‌ترین شرکت خودروسازی کشورمان تبدیل شد.

رنو ساندرواین شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است مشتریان خودروی ساندرو که دارای حواله‌های بهار و تابستان سال جاری هستند می‌توانند از پیشنهادهای انصرافی یا صبر برای تحویل خودرو استفاده کنند. نکته جالب در مورد اطلاعیه‌های پارس خودرو این است که از سویی قادر به تحویل بسیاری از تعهدات خود نیستند و از سوی دیگر به طور قانونی نمی‌توانند مشتری را مجبور به انصراف و استفاده از پیشنهادات دیگر نمایند که باعث شده تا پیشنهادات گوناگون این شرکت خودروسازی توسط مشتری مورد استقبال قرار نگیرد!

همچنین پارس خودرو در هر اطلاعیه خود اقدام به تعیین ضرب العجلی می‌کند که مشتریان را به قول معروف هول کرده و آنها را در یک دو راهی قرار می‌دهند تا مشتری با ترس از دست دادن پیشنهاد، دست به انصراف بزند ولی گویا مشتریان این شرکت آرام‌تر از آنی هستند که پارس خودرو تصور می‌کند و کماکان تکلیف بسیاری از تعهدات ساندرو این شرکت مشخص نیست!

این شرکت در اطلاعیه اخیر خود که برای مشتریانی که هنوز دعوتنامه تکمیل وجه برایشان صادر نشده است، اعلام کرده بود که می‌توانند از 4 پیشنهاد زیر استفاده نمایند:

1- طرح پیشنهادی “انصراف” که همراه با امتیازاتی از قبیل سود مشارکت همراه بود.
2- طرح پیشنهادی “تبدیل مدل خودرو” که پیشنهاد جایگزینی حواله با پراید و تیبا به مشتریان داده شد.
3- طرح پیشنهادی “الحاقیه قرارداد” که پیشنهاد دریافت سود مشارکت و صبر برای تحویل خودرو در آینده دور به مشتری داده شد.
4- طرح پیشنهادی “خرید انصرافی” که این مورد نیز مورد استقبال مشتریان قرار نگرفت.

داچا ساندرو استپ ویدر طرحی که مشتریان می‌توانستند خودروی خود را به دیگر محصولات سایپا تبدیل کنند، 3 پیشنهاد در اختیار مشتریان قرار گرفته بود که نکته جالب آن محاسبه قیمت با نرخ‌های قبلی بود که مشتری بتواند از مابه التفاوت آن با بازار بهره برده و جبران ضرر نماید. در طرح مربوط به صدور الحاقیه نیز به مشتریان پیشنهاد دریافت سود 27 درصدی شده بود که به محض تولید خودرو نیز، محصول با قیمت قبلی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

مشتریان در روش دریافت الحاقیه، بایستی 9 ماه برای تحویل خودروهایشان صبر نمایند که بدین ترتیب با توجه به فرصت باقیمانده و همچنین تعداد مشتریان مربوط به ساندرو به احتمال فراوان بخشی از خودروهای مذکور در سال 99 به مشتریان تحویل داده خواهد شد!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. چون سابپا وپارسخودرو از دریچه دزدی وکلک به مشتری نگاه میکنند تمام طرحای تبدیل ساندرو آنها با استقبال مشتری مواجه نمیشود آنها باید بدانند مردم نان را به دهنشان میگذارند نه گوششان ومدیری که با پول وتقلب مدرک گرفته وباپارتی شده مدیر عامل نفهم خودشه نه مردم

  2. چون سابپا وپارسخودرو از دریچه دزدی وکلک به مشتری نگاه میکنند تمام طرحای تبدیل ساندرو آنها با استقبال مشتری مواجه نمیشود آنها باید بدانند مردم نان را به دهنشان میگذارند نه گوششان ومدیری که با پول وتقلب مدرک گرفته وباپارتی شده مدیر عامل نفهم خودشه نه مردم

  3. صد ها هزاران سایت تاسیس شده مسئولین لطفا به صدای مردم پاسخ دهید این مردم پشت شما هستن.که اگر مردم ازتون روی برگردونن بدبخت میشید و این داره اتفاق میافته و داره آخر مسیر خودش رو طی میکنه.هیچ کس در مقابل حمله های خارجی از شما محافظت نمیکنه نه سپاه نه ارتش نه پوتین و نه هر کس دیگری.حداقل زمان جنگ و انقلاب و سیل و زلزله این رو دیدید.لطفا جناب رییسی و ستادهای اجرایی دولت دست از حماقت بردارید به داد مردم برسید.این ملت همون هایی هستند که رفتن رو مین.تحویل یه ساندرو کار سختی نیست اگر فکر میکنید کار سختیه غلط کردید امور رو تو دستتون گرفتین.یه کاری بکنید.

  4. متاسفم برای خودم که بعد از 30 سال معلمی و ثبت نام ساندرو اتومات در شرکت پارس خودرو از سال 96 تا 99همچنان سرگردان تحویل آن هستم.این یعنی تمام عمرم تلف شد و آخر نتوانستم اعتماد و ادب و صداقت و سایر صفات انسانی را به فرزندان مملکتم بیاموزم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا