مکمل بنزین
خبرداخلی

طرح تبدیل اجباری سوزوکی ویتارا به نمایندگان ایران‌خودرو ابلاغ شد!

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها به صورت روزانه اقدام به فروش فوری محصولاتش می‌نماید و وضعیت مناسب‌تری نسبت به رقبای خود در بحث تولید دارد که آمارهای منتشر شده در بهمن ماه این موضوع را تایید می‌نماید ولی تولید سوزوکی ویتارا در این شرکت در وضعیت خوبی قرار ندارد که در ادامه پیشنهاد اختیاری این شرکت را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان دارای حواله خرید سوزوکی ویتارا می‌توانند از پیشنهاد این شرکت برای تعیین تکلیف خودرو استفاده نمایند. این شرکت در اطلاعیه خود اعلام کرده است که وضعیت فعلی تولیدی این خودرو به دلیل عدم توانایی این شرکت برای تامین قطعات مناسب نبوده و تلاش‌های این شرکت در این زمینه پاسخگو نبوده است.

پژو 207 صندوقداراین شرکت در اطلاعیه خود اعلام کرده است که مشتریان دارای حواله خرید سوزوکی ویتارا بایستی خودروی خود را به هایما اس 7 و سایر خودروهای پیشنهادی تبدیل نمایند و در غیر اینصورت با اتمام زمان قرارداد، سود و جریمه‌های پرداختی این شرکت ملغی خواهد شد و احتمالا بعد از آن مشتریان از شرایط تبدیلی محدودتری برخوردار خواهند شد که قطعا از جذابیت طرح فعلی کمتر خواهد بود.

البته این شرکت هنوز خودروهای تبدیلی را به طور دقیق مشخص نکرده است و در بخشنامه دیگری اقدام به معرفی خودروهای جایگزین و شرایط تبدیل خواهد کرد که صرفا در حال حاضر مقدمات تبدیل را به نمایندگان اعلام نموده است. مديريت بازاريابي و شبكه فروش ایران‌خودرو این شرکت به نمایندگان سرتاسر این شرکت اعلام نموده که اقدامات لازم در این زمینه را انجام داده و مشتریان را برای تبدیل حواله‌های خود راهنمایی نماید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا