مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش فوری پژو 405 و سمند دوگانه سوز با قیمت حاشیه بازار

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که هفته گذشته روزهای شلوغی را برای فروش فوری محصولاتش پشت سر گذاشته بود و توانسته بود بازار آزاد محصولاتش را متعادل نماید، در هفته جاری نیز به این اقدامات خود ادامه می‌دهد که انتظار مشتریان را تحقق بخشید و دوگانه سوزهای خود را وارد طرح کرد و در اطلاعیه‌ای از فروش فوری پژو 405 و سمند دوگانه سوز خبر داد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش دو محصول پرطرفدار خود یعنی پژو 405 و سمند خبر داد که این بار برخلاف هفته گشته که صرفا نوع بنزینی آنها به مشتریان عرضه شده بود، این بار این شرکت نوع دوگانه سوز خودروهای مذکور را به صورت فروش فوری به مشتریان خواهد فروخت.

زمان شروع این فروش فوری ساعت 10 صبح فردا خواهد بود که مشتریان متقاضی خرید می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی فروش این شرکت، سفارش خود را ثبت کرده و خودروی خود را با مدل 98 تحویل بگیرند که زمان تحویل نیز 30 روز کاری عنوان شده است. طبق روال معمول فروش روزانه محصولات ایران‌خودرو، محدودیت در این فروش وجود خواهد داشت که  پس از تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

  • اولین خودروی عرضه شده پژو 405 دوگانه سوز یورو 4 است که با قیمت 65 میلیون و 120 هزار تومان و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متال قابل سفارش خواهد بود.
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، سمند EF7 پایه گازسوز یورو 4 است که با قیمت 73 میلیون و 480 هزار تومان و در رنگ‌های سفید، آبی رویال، آبی کبود و خاکستری متال قابل فروش خواهد بود.

 

شرایط اعلامی برای فروش فوری پژو 405 و سمند  EF7 پایه گازسوز

  • ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • زمان تحویل 30 روز کاری عنوان شده و طبیعتا تعطیلات پیش رو در محاسبه این 30 روز تاثیری نخواهند داشت.
  • با توجه بند دوم این شرایط، خودروهای ثبت نامی با مدل 98 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • کارت طلایی در نظر گرفته شده در طرح فروش مشابه هفته گذشته، در مورد این خودروها وجود ندارد.

گفتنی است که این شرکت در روزهای گذشته اقدام به عرضه محصولاتی از قبیل وانت آریسان، پژو 206، رانا ال‌ایکس و سایر محصولات خود کرده بود که طبق قول مسئولین وزارت صنعت این موضوع تا زمان به تعادل رسیدن بازار ادامه خواهد داشت و برای تنظیم بازار اجرایی می‌گردد که سود خوبی را نیز برای خودروسازان به همراه داشته است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا