مکمل بنزین
خبرداخلی

سمینار آموزشی ویژه امدادگران حمل توسط کرمان موتور برگزار شد

با نزدیک شدن به ایام نوروز 98 بسیاری از شرکت‌های خودروساز در زمینه ارائه خدمات امدادی و همچنین خدمات پشتیبانی به مشتریان در رقابت هستند که به نظر می‌رسد این رقابت نتیجه موثر و مثبتی جز برای مشتریان نخواهد داشت که حالا کرمان موتور نیز وارد عرصه شده و سمینار آموزشی ویژه امدادگران حمل خود را برگزار کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در سیمنار آموزشی ویژه امدادگران خود عملا خدمات امداد نوروزی خود را افتتاح کرد که به نظر می‌رسد نوروز 98 یکی از ایام بسیار خوب برای مشتریان این شرکت خواهد بود چرا که گستره فعالیت‌های امدادی این شرکت گسترش یافته و در سرتاسر کشور فعال خواهد بود.

کرمان موتوراین سمینار آموزشی در مرکز همایش‌های پژهشگاه صنعت نفت و با همکاری شرکت امداد رفاه ایرانیان برگزار شد که از جمله مقدمات عملیات امداد نوروزی 98 بود. در این سمینار آموزشی مهندس محمودی (معاون خدمات امدادی)، دکتر برنجی (مدیرعامل شرکت رفاه ایرانیاان)، سرپرستان و امدادگران هر دو شرکت حضور داشتند که مطالب مختلفی پیرامون رسالت‌های پیش روی این دو شرکت در ایام نوروز 98 گفته شد.

از دیگر نکاتی که در این سمینار آموزشی مطرح شد بحث بررسی خلاصه عملکرد شرکت رفاه ایرانیان بود که همچنین اشکالات عملکردی پرسنل امدادی این دو شرکت بررسی و رفع گردید. از جمله نکات مهمی که مدیران این شرکت‌ها در سخنرانی خود به آن اشاره داشتند مباحث مربوط به آموزش‌هایی است که به منظور هر چه بهتر کردن خدمات امدادی توسط امدادگران بایستی فرا گرفته شود که این اتفاق منجر به کسب رضایت مشتریان و بیشتر شدن بازار خدمات این شرکت‌ها می‌گردد.

همچنین مدیران دو شرکت اعلام کردند که سمینارهای مشابه این سمینار در آینده نیز برای ارتقا سطح کیفی خدمات شرکت‌ها برگزار خواهد شد که قطعا مشتری مداری بهتری را به همراه خواهد داشت. در این سمینار آموزشی در یک قسمت به ارائه توصیحاتی در مورد نکات فنی محصولات لیفان ، جک و هیوندای کرمان موتور پرداخته شد که امدادگران با عمده بخش‌های این محصولات آشنا شوند.

مدیران کرمان موتور اعلام کردند که به طور مداوم به آموزش پرسنل خود می‌پردازند و واحدهای امدادی این شرکت همواره از طریق محتوای آموزشی مختلف مانند کلیپ، جزوه و … تحت آموزش هستند و هیچ وقت این عملکرد متوقف نمی‌شود تا بتوانند رضایت بیشتری را از سوی مردم جلب نمایند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا