Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

ماه نورد تویوتا به زودی به فضا پرتاب می‌شود!

شرکت‌های خودروسازی دنیا در حال پیشرفت‌هایی هستند که به نظر می‌رسد دیگر انتظار تولید خودروهای چهارچرخ از آنها انتظار کمی است چرا که آنها بر خلاف داخلی‌ها به فکر تولید خودروهای هوایی و حتی ماه نورد هستند که حالا برنامه تویوتا برای این کار افشا شده و به ظاهرا به همین زودی‌ها باید شاهد این اتفاق باشیم.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی تویوتا از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه تولید تکنولوژی‌های جدید بسیار فعال بوده و به نظر می‌رسد که به زودی ماه نورد تویوتا تولید و به فضا پرتاب می‌شود که طبیعتا یک اتفاق خبری و رسانه ای بسیار بزرگ بوده و این شرکت را نسبت به سایر شرکت‌ها در وضعیت بهتری قرار می‌دهد.

برنامه ارسال ماه نورد تویوتا با همکاری آژانس فضایی ژاپن انجام خواهد شد و برنامه ریزی‌های این اتفاق در حال انجام بوده و طبق شنیده‌ها پیشرفت‌های جالبی نیز در این زمینه رخ داده و بعید نیست که در همین سال‌های پیش روی، ارسال این ماه نورد و همچنین ماه نوردهای دیگر را بتوانیم مخابره کنیم.

ماه نورد تویوتا 6 متر طول، 5 متر عرض و 3.5 متر ارتفاع دارد که قادر به جابجایی دو سرنشین را داشته و طبق برنامه ریزی‌ها قبل از سال 2030 این اتفاق رخ خواهد داد. این خودروی ساخت تویوتا از پیل‌های سوختی بهره می‌برد و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در حمل انسان و محموله‌ها به ماه استفاده خواهد شد که طبیعتا در سازوکار نقل و انتقالات فضایی تاثیر بسزایی دارد.

کمپانی تویوتا انتخاب مطمئن‌ترین خودرو

از دیگر نکات جالبی که در مورد این ماه نورد ساخت تویوتا می‌توان گفت این است که این خودرو از صفحات خورشیدی بهره می‌برد که به عنوان یک منبع اضافی برای تامین انرژی این خودرو بوده و تویوتا برای انواع اتفاقات احتمالی در مسیر ارسال این خودرو به فضا آمادگی لازم را ایجاد خواهد نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.