مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش 3 محصول پرطرفدار ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار

پس از اینکه گروه خودروسازی ایران‌خودرو در روزهای گذشته اقدام به فروش دو محصول از بین محصولات متنوع خود می‌نمود، نزدیک شدن به پایان سال باعث شده تا این شرکت در شرایط فروش فوری امروز خود اقدام به عرضه 3 محصول نماید که هر 3 محصول از جذابیت بالایی برخوردار بوده و مشتریان زیادی خواهد داشت.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در هجدهمین مرحله فروش فوری محصولات خود در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی فروش این شرکت، اقدام به ثبت سفارش سه محصول پژو 405 جی‌ال‌ایکس، سمند ال‌ایکس و پژو 206 نمایند که هر سه در مدل بنزینی به مشتریان عرضه می‌شود.

پژو 206 تیپ 2گفتنی است که روز گذشته این شرکت اقدام به عرضه پژو 405 و سمند کرده بود که هر دو در مدل گازسوز به مشتریان عرضه شده بود و ظرفیت در نظر گرفته شده برای این طرح در چند دقیقه به اتمام رسید. همچنین قیمت این محصولات به قیمت 5 درصد زیر قیمت بازار بوده و اصطلاحا با قیمت حاشیه بازار به مشتریان عرضه می‌شود.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

  • اولین خودروی عرضه شده در این طرح، پژو 405 بنزینی است که با قیمت 62 میلیون و 700 هزار تومان و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری قابل سفارش خواهد بود.
  • دومین خودروی عرضه شده در این طرح، سمند ال‌ایکس بنزینی یورو 4 است که با قیمت 66 میلیون و 528 هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی کبود و خاکستری متال در معرض سفارش مشتریان قرار می‌گیرد.
  • سومین و آخرین خودرو نیز پژو 206 تیپ 2 یورو 4 است که با قیمت 66 میلیون و 825 هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری قابل سفارش خواهد بود.

 

شرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • زمان تحویل 30 روز کاری عنوان شده و طبیعتا تعطیلات پیش رو در محاسبه این 30 روز تاثیری نخواهند داشت.
  • با توجه بند دوم این شرایط، خودروهای ثبت نامی با مدل 98 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • کارت طلایی در نظر گرفته شده در طرح فروش مشابه هفته گذشته، در مورد این خودروها وجود ندارد.

گفتنی است که ایران‌خودرو در روزهای گذشته اقدام به عرضه محصولاتی از قبیل سمند EF7، وانت آریسان، پژو 206، رانا LX و سایر محصولات خود کرده بود که طبق قول مسئولین وزارت صنعت این موضوع تا زمان به تعادل رسیدن بازار ادامه خواهد داشت و برای تنظیم بازار اجرایی می‌گردد که سود خوبی را نیز برای خودروسازان به همراه داشته است. گفتنی است که طبق شنیده‌ها، این شرکت بسیاری از تعهدات را زودتر از موعد ایفا کرده است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا