مکمل بنزین
خبرداخلی

آخرین اخبار از تحویل خودروهای هن تنگ و تولید عظیم خودرو

شرکت عظیم خودرو از آن دسته شرکت‌هایی است که برخلاف دیگر خودروسازان در سال 97 عملکرد رو به جلویی در زمینه تولید و عرضه خودرو داشت و توانست در حالیکه بسیاری از خودروسازان تولیدشان را متوقف کرده بودند، خط تولید خود را برای دو محصول ویژه راه اندازی کرده و اشتغال فراوانی را در این زمینه داشته باشد که از سوی دیگر توانست بخشی از تقاضای خرید خودروهای خارجی را به سمت خود بکشاند.

به گزارش چرخان، شركت عظیم خودرو در راستاي ايفاي تعهدات خود و جلب رضايت مشتريان، در ادامه روند اولين مرحله تحويل خودروهاي هنتنگ X7 تعهدات تكميل وجه شده خود را كارسازي نمود.همچنين در ادامه توليد خودروي فوتون ساوانا، دومين مرحله از توليد اين خودرو نيز در اسفندماه سال جاري آغاز گرديد و خودروهای مشتریانی که بر اساس الویت تکمیل وجه کرده بودند، تحویل ایشان شد.

خودروسازی عظیم خودرو
شايان ذكر است اين شركت در اقدامي كم نظير با برنامه ريزي دپارتمان بازاريابي و دستور مستقيم مديرعامل شركت صنايع توليدي عظیم خودرو، تعداد ١٢٠ نفر از مشتريان خود را كه تمايل به بازديد از خط توليد اين شركت را داشتند در دو گروه ٦٠ نفره به محل كارخانه شركت صنايع توليدي ( زاگرس خودرو سابق ) واقع در منطقه اشترينان شهر بروجرد از توابع استان لرستان اعزام نمود كه اين امر نه تنها سبب كسب تجربه مشتريان از بابت بازدید فرآيند توليد خودرو بود بلکه موجب اطمينان و آرامش ايشان نيز گرديد.

گفتنی است که این شرکت در سال آینده وضعیت بهتری از نظر تولید خواهد داشت و با توجه به وعده‌های خوبی که از سوی مدیران به اهالی بازار خودرو داده شده است، سهم این شرکت در بازار خودروهای خارجی بیش از پیش خواهد شد و بخش قابل توجهی از بازار شاهد رونق معاملات محصولات این شرکت خواهند بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا