Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

ایران‌خودرو بازهم از امکانات محصولاتش کاست؛ این بار پژو 206 تیپ 5 قربانی شد!

تحریم‌های صنعت خودروسازی کشورمان علیرغم اینکه با ضرب العجل مشخصی اعمال شد و به خودروسازان برای پیش بینی وضعیت پیش رویشان، فرصت کافی داده بود ولی خودروسازان کشورمان در کمال ناباوری بدون کوچکترین اقدام جدی زمان را سپری کردند و حالا خبر رسیده که ایران‌خودرو پس از سایر محصولاتش، این بار یکی از امکانات پژو 206 تیپ 5 را کاهش داد!

به گزارش چرخان، طبق گزارش‌های رسیده از سوی گروه خودروسازی ایران‌خودرو این شرکت در یک اقدامی عجیب اقدام به حذف آپشن ترمز دیسکی عقب از محصول پژو 206 تیپ 5 خبر داد که البته این شرکت با قیمت‌های بسیار بالا اقدام به فروش این محصول می‌نماید که مشخص نیست اگر بنا بود با این اقدامات دست به صرفه جویی در قیمت نماید، پس چرا مجوز آزادسازی قیمت‌ها به این شرکت داده شد و افزایش قیمت رخ داده به چه دلیل بوده است؟

پژو 206 تیپ 2البته حذف ترمز دیسکی عقب چیزی نیست که صرفا به پژو 206 تیپ 5 خلاصه شده باشد و قبل از این نیز شاهد حذف این آپشن از محصولات ایران‌خودرو بوده‌ایم که طبیعتا با توجه به تقاضای موجود در بازار این گونه اقدامات تاثیر چندانی در تقاضای مردم نداشته و با قدرت تمام اقدام به خرید هر گونه خودرو از سوی خودروسازان کشور می‌ایند.

ایران‌خودرو قصد دارد در سال آینده یک نسخه جدید از پژو 206 تیپ 5 را روانه بازار نماید که صرفا با آپشن‌های کمتر نسبت به خودروهای فروخته شده در سال 97 خواهد بود و این کلاس متفاوت همان چیزی نیست که معمولا در کشورهای دیگر متدوال است. نکته جالب این است که خودروسازان کشور ما علاوه بر این مورد تابحال در حذف کروز کنترل و رینگ آلومینیومی نیز پیش قدم بوده‌اند و شنیده‌ها حاکی از این است که به زودی بعضی از آپشن‌های دیگر از محصولات ایران‌خودرو و سایپا حذف خواهد شد.

گفتنی است که قبل از این خودرویی مثل دنا که به نظر می‌رسد با توجه به شاکله اصلی این خودرو و جذابیت‌های موجود در آن، با تغییری همراه نباشد با کاهش آپشن‌ها و به ساده‌ترین شکل ممکن به مشتریان عرضه شده بود که البته خللی در تقاضای وسیع مردم نداشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.