Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی به برترین خودروهای لیموزین در جهان

خودروهای لیموزین در صنعت خودروسازی در بخش محدودی به دلیل تشریفاتی و لوکس بودنشان تولید می‌شوند و به همین دلیل دیدن آن‌ها در خیابان و جاده‌های دنیا در چشم هستند. در این مطلب نگاهی به برترین خودروهای لیموزین در جهان در سال میلادی جاری انداخته‌ایم، پس برای آشنایی بیشتر همراه چرخان باشید.

1. مرسدس کلاس S

این کلاس از مرسدس در دسته خودروهای لوکس سدان است که در دهه 50 میلادی تا به امروز روی خط تولید حضور دارد. جالب است بدانید این لیموزین چندین سال پیش وارد ایران شد.


2. رولز رویس فانتوم

یکی از لیموزین‌های برتر در جهان رولز رویس فانتوم است و شاید جالب باشد بدانید که برند رولز رویس نشان دهنده مهندسی قدرت، سرعت و دقت است. اگر درون این خودرو بنشینید احساس راحتی و آرامش را به معنای واقعی حس خواهید کرد. یکی دیگر از مدل‌های رولز رویس Ghost عنوان شده که برای سفرهای طولانی مدت مناسب ارزیابی شده است.


3. پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid Executive

برای علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت و لوکس از دسته لیموزین این مدل از پورشه توانسته با قدرت خروجی 677 اسب بخار افراد زیادی را به خود جلب کند. اندازه و فضای داخلی این لیموزین به علاوه شاسی آن شبیه به خودروهای مرسدس کلاس S توصیف شده است. این لیموزین می‌تواند تنها در 3.3 ثانیه شتاب خود را از 0 به 100 برساند؛ به همین دلیل بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این خودرو جزو دسته خودروهای اسپرت قرار می‌گیرد.


4. بی‌ام‌و M760Li xDrive V12 Excellence

همانند مرسدس کلاس S این خودروی لیموزین یکی از برترین گزینه‌های انتخاب افراد است که با پیشرانه 12 سیلندری 6.6 لیتری در 3.6 ثانیه شتاب خود را از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند. جالب است بدانید که این لیموزین بی‌‌ام‌و تنها مدلی از این برند آلمانی است که 12 سیلندر دارد و در این ابعاد تولید می‌شود.


5. رنج روور SVAutobiography Long Wheelbase

محور چرخ‌های این خودروی لیموزین 7 اینچ کشیده‌تر از مدلهای رایج تولیدی است که باعث شده فضای کافی به مسافران عقب خودرو بدهد. این خودروی لیموزین مجهز به پیشرانه 8 سیلندر سوپرشارژ 5.0 لیتری است که قدرت دو چندانی به این مدل داده است.


6. آئودی A8 L

یکی از برندهای مشهور و باتجربه در تولید خودروهای لیموزین آئودی آلمان است که با مدل A8 توانسته مدرنیته، استایل شیک و راحتی فوق‌العاده‌ای را به سرنشینان بدهد. خودروی لیموزین آئودی A8 L برای افرادی که می‌خواهند در جاده‌های خلوت بدون دردسر رانندگی کنند، گزینه عالی به شمار می‌آید.


7. بنتلی مولسان Extended Wheelbase

بسیاری از افرادی که عاشق خودروهای لیموزین رولز رویس هستند، می‌توانند با کمی تغییر جهت دوست‌دار مدل بنتلی مولسان هم باشند. در داخل کابین این لیموزین پرده‌های خصوصی الکتریکی نصب شده که صدا را از خود عبور نمی‌دهند و نور کافی را برای افراد درون خودرو فراهم می‌آورند.


8. ولوو S90

ولوو در جهان خودروسازی بی‌رقیب عمل می‌کند و با محصول سدان S90 توانسته تکنولوژی، آسانی و ایمنی رانندگی را به مالک و سرنشینانش هدیه دهد. فضای درون کابین بی‌نهایت توصیف شده و در کلاس خودروهای سدان یکی از بهترین‌هاست.


9. مرسدس می‌باخ S650 Pullman

به غیر از کلاس S این مدل هم توانسته در سری خودروهای لیموزین قرار بگیرد. این خودرو در برنامه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی، دیدار سران سیاسی جهان و افراد فوق پولدار رویت می‌شود و با بدنه ضد گلوله، 5.6 تن وزن دارد.


10. کادیلاک اسکالید ESV

یکی دیگر از خودروهای لیموزین برتر در جهان از نوع آمریکایی که از سوی بیزینس‌من‌های معروف استفاده می‌شود، کادیلاک اسکالید ESV نام دارد که نسبت به مدل‌های رایج این برند 20 اینچ کشیده‌تر بوده و فضای بیشتری برای سرنشینان عقب ارایه می‌دهد و حدود 100 هزار دلار گرانتر از نسخه‌های استاندارد این مدل در بازار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.