Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

هوندا HR-V مدل 2019، یک خودروی مادام‌العمر

هوندا HR-V، چشم بادامی

اگر چه عرضه خودروهای هوندا در ایران به‌دلیل تحریم‌ها، چندان موفق نبود اما همه کسانی که این خودروها را دارند و یا مدتی با آنها در ارتباط بوده‌اند، می‌دانند که این برند ژاپنی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و تا سالها می‌تواند خودروی خانوادگی شما باشد. هوندا HR-V مدل 2019 با شکل و شمایلی آشنا، اما پیشرانه‌ای متفاوت و جدید به بازار معرفی شده است.

طراحی کلی HR-V ترکیبی از ظرافت و سیال بودن یک کوپه با ابزار و قدرت یک SUV را به‌نمایش می‌گذارد. برای آخرین مدل این خودرو، تیم توسعه هوندا تلاش کرده تا پیچیدگی و تجدید نظرهای خود را با ظرافت خاصی بکار بگیرد. در جاده ها، Honda HR-V دارای یک هویت متمایز و قابل اطمینان است، که خانواده شما را حفظ می‌کند. تازه سازی منجر به تفسیری مفصل‌تر از ظاهر Solid Wing Face هوندا با پانل جدید کروم سیاه و سفید براق شده است.

شاسی‌بلندی کاملا اسپرت

HR-V یک بدنه کوپه و اسپرت را در معرض دید قرار داده که همه‌چی در ستون C تکمیل می شود. خطوط تیز در بدنه کمتر دیده می‌شوند و چراغ‌های مه‌شکن داخل سپر چندان جدید نیستند. در بخش عقبی طراحی معقول‌تر است و چراغ‌ها نسبت به نسل گذشته شاسی‌بلندهای هوندا، طراحی جذاب‌تری پیدا کرده‌اند و نوار کرومی ظریفی در این بخش بکار گرفته شده. در مدل‌های گرانتر این خودرو، چرخ‌ها از یک طراحی جدید آلیاژی 17 اینچی بهره می‌برند.

HR-V دارای عملکرد آیرودینامیکی عالی در بخش کراس‌اورها است. در زیر وسیله نقلیه، سه پوشش (زیر موتور، کف جلو و کف عقب) کمک می کند تا جریان هوا به‌خوبی عبور کند و باعث افزایش بهره وری سوخت شود. هوندا همچنین عایق صوتی را برای کاهش صدایش داخلی بهبود بخشیده‌اند. کار توسعه آیرودینامیک بخوبی ‌انجام شده تا بیشترین ثبات خودرو در سرعت بالا حاصل شود.

کم مصرف و اقتصادی

هوندا از 9 رنگ بیرونی برای 2019 HR-V بهره گرفته که سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهند. طیف وسیعی از موتورهای برای Honda HR-V در نظر گرفته شده که موتورهای بنزینی VTEC TURBO 1.5 و 1.5 لیتری I-VTEC با 182 اسب‌بخار (134 کیلو وات) و 130 اسب‌بخار(96 کیلو وات) و موتور دیزل I-DTEC 1.6 لیتری 120 اسب بخار (88 کیلو وات)را شامل می‌شوند که مصرف سوخت بسیار پایینی دارند. گیربکس‌های CVT هوندا با قابلیت شبیه‌سازی گیربکس‌های 7 دنده برای این خودروها بصورت استاندارد در نظر گرفته شده‌اند که محبوبیت بالایی نیز دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.