مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروهای الکتریکی پرطرفدار در بریتانیا کدامند و چه تعداد از آنها فروخته شده است؟

آمار فروش خودروسازان مختلف در کشورهای اروپایی یکی از مسائل و اخباری است که برای بسیاری از کمپانی‌ها و همچنین طرفداران بازار مهم بوده و از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. آمارهای مربوط به فروش خودرو در بریتانیا یکی از اخباری است که برای بسیاری از شرکت‌ها مهم بوده و این آمار نشان می‌دهد که بازار بریتانیا کمی متفاوت از سایر کشورهاست.

به گزارش چرخان، آمار فروش خودرو در بریتانیا در ماه فوریه نکات جالبی را در خود دارد که از جمله آن می‌توان به صدرنشینی یک خودروی برقی گران قیمت اشاره کرد که از قضا از قیمت بالایی نیز برخوردار بوده و مشتریان زیادی را در این کشور دارد. خودروهای برقی در بریتانیا از طرفداران زیادی برخوردار بوده و آمار رو به رشد این خودروها نشان می‌دهد که کمپانی‌های مختلف بایستی برنامه ریزی خود را برای بهبود و ارتقا کیفیت محصولات خود در این زمینه نمایند.

بریتانیابررسی بازار خودروهای الکتریکی پرطرفدار در این کشور نشان می‌دهد که تسلا توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد و طرفداران زیادی را در این کشور دست و پا کند. تسلا با خودروی تسلا3 خود توانسته در ماه فوریه چیزی در حدود 3630 خودرو را به مشتریانش بفروشد که با توجه به قیمت فروش رفته، درآمد خوبی را نصیب تسلا کرده است.

این فروش خوب تسلا در حالی است که رنو زو و و نیسان لیف علیرغم قیمت بسیار کمتر نتوانستند به نزدیکی این خودرو برسند و با اختلاف حداقل 1000 خودرویی در رده‌های بعدی قرار گرفتند. تسلا توانست در بین تمامی خودروهای الکتریکی فروخته شده در بازار این کشور چیزی در حدود 31 درصد از سهم بازار را از آن خود کند که یک رقم بسیار خوب بری این شرکت محسوب می‌شود.

طبق آمارهای ارائه شده و تحلیل کارشناسان نیز به نظر می‌رسد که موفقیت‌های تسلا ادامه دار خواهد بود و بعید است که با اقدامات فعلی خودروسازان دیگر شاهد تغییر آنچنانی در وضعیت فروش خودروهای الکتریکی در بازار بریتانیا و حتی کشورهای دیگر باشیم چرا که اندازه و نوع ساخت تسلا بسیار منحصر به فرد است.

لیست پرفروش‌ترین خودروهای الکتریکی فروخته شده در ماه فوریه در بازار این کشور به شرح زیر است:

1- تسلا مدل 3 با 3630 خودروی فروخته شده.

2- رنو زو با 2883 خودروی فروخته شده.

3- نیسان لیف با 2364 خودروی فروخته شده.

4- بی ام و آی3 با 2021 خودروی فروخته شده.

5- هیوندای کونا با 1755 خودروی فروخته شده.

6- فولکس واگن گلف الکتریکی با 1642 خودروی فروخته شده.

7- کیا نیرو با 1016 خودروی فروخته شده.

8- جگوار I-PACE با 874 خودروی فروخته شده.

9- هیوندای لونیک با 727 خودروی فروخته شده.

10- اسمارت فورتوو با 421 خودروی فروخته شده.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا