مکمل بنزین
گوناگونخبر

آپشن قهوه ساز سئات؛ کارایی در کنار مزایای دیگر!

گجت های خودرویی که امروزه روی خودروها به‌صورت حق انتخاب(آپشن) به کار می‌روند، همگی با یکدیگر ازنظر میزان کارایی برای افراد، با یکدیگر تفاوت دارند. شرکت خودروساز اسپانیایی سئات، در همین راستا، آپشنی را معرفی کرده که برای می‌تواند برای سرنشینان خود در مواقع نیاز، قهوه درست کند.

آپشن قهوه ساز سئات، باقیمت 241 دلار، می‌تواند به‌صورت کاملاً مناسب و فیت، بین صندلی‌های جلویی خودرو، قرارگرفته و در تمامی مدل‌های این شرکت، قابل‌اجرا هست. این وسیله قهوه ساز، با یک برق 12 ولت سوکت دار تغذیه می‌شود که می‌تواند در مدت کمتر از 3 دقیقه، اسپرسو داغ و تازه‌ای را برای سرنشینان آماده کند.

خودروساز اسپانیایی گفته است که این وسیله، می‌تواند در سال، 2,348 دلار، در پول خرید قهوه برای صاحب خودرو، صرفه‌جویی کند. با استفاده از این وسیله، افراد دیگر نیازی به پیاده شدن از خودرو برای تهیه نوشیدنی داغ نداشته و در زمانشان نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

این آپشن که قرار است در بریتانیا به فروش برود، می‌تواند 2.5 میلیارد لیوان دورریختنی که در بریتانیا در یک سال، به بیرون پرتاب می‌شوند، را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهد. آپشن سئات، شامل دو لیوان، فضایی برای قاشق، ظرف قهوه و دیگر مواد موارد موردنیاز، می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا