مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

لیست قیمت و شرایط فروش ویژه محصولات مدیران خودرو (بهار 98)

با شروع فصل بهار و آغاز روزهای کاری سال 98 عملا شرکت‌های خودروسازی نیز وارد سیکل قبل از عید خود شده‌اند و با توجه به نیاز بازار اقدام به عرضه شرایط فروش ویژه محصولات خود می‌نمایند که طبق روال معمول، مدیران خودرو متولی محصولات برند چینی چری در ایران در اطلاعیه‌ای گام اول را برداشته و شرایط فروش نقد و اقساط محصولاتش را منتشر کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات ام وی ام را اعلام کرد که مشتریان می‌توانند به دو طریق نقدی و اقساطی اقدام به خرید خودرو نمایند که بخش اقساطی این فروش با همکاری شرکت همکار مدیران خودرو، یعنی خودران وفا انجام می‌شود.

مدیران خودروشرایط فروش نقدی محصولات ام وی ام مدیران خودرو

اولین شرایط فروش ارائه شده توسط این شرکت برای آن دسته از مشتریانی است که قصد خرید نقدی محصولات مدیران خودرو را دارند که طبیعتا در بعضی از موارد با توجه به قیمت بازار برای این دسته از مشتریان از جذابیت بالایی برخوردار است. از نکات قابل ذکر این شرایط فروش، زمان تحویل 30 روز کاری عنوان شده برای خودروهاست که البته در بعضی از خودروها این مقدار زمان برای تحویل خودرو کمی عجیب به نظر می‌رسد.

مدیران خودرو چری تیگو7شرایط فروش اقساطی محصولات ام وی ام مدیران خودرو

شرایط فروش دوم این شرکت که به صورت اقساطی به مشتریان عرضه می‌شود، با همکاری خودران وفا بوده و مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت کمتر و بهره مندی از تسهیلات ارائه شده در این طرح صاحب خودرو شوند. البته یکی از نکات منفی ذکر شده در این طرح ویژه این است که خودروها با مدل 97 به مشتریان تحویل داده خواهند شد و طبیعتا این یک نکته منفی خواهد بود!

پیش پرداخت لازم برای خرید خودرو در این طرح چیزی در حدود 50 درصد قیمت خودرو خواهد بود و مشتریان بسته به توانایی مالی می‌توانند با بازه‌های 12 تا 48 ماهه اقدام به خرید خودرو نمایند. در این طرح نیز زمان تحویل 30 روز کاری عنوان شده است. شاید جذابیت این شرایط فروش صرفا شرایط تسهیل شده برای ضمانت خواهد بود که مشتریان بدون نیاز به ارائه تضامین گوناگون معمول، اقدام به خرید اقساطی خودرو نمایند.

نکات مهم و شرایط قابل ذکر این فروش ویژه بهاره مدیران خودرو

  • حواله‌های صادر شده در این شرایط فروش به مدت 72 ساعت اعتبار خواهند داشت و در صورت عدم تکمیل وجه عملا ملغی خواهند شد.
  • کلیه خودروها دارای گارانتی کارکرد 60 هزار کیلومتر یا 3 سال کارکرد هستند که طبیعتا هر کدام که زودتر فرا برسند.
  • مشتری بایستی از بین رنگ‌های قابل انتخاب، اقدام به سفارش رنگ کند.
  • هزینه مربوط به بیمه شخص ثالث برای سال اول، توسط شرکت مدیران خودرو پرداخت می‌شود.
  • کلیه خودروهای اقساطی فروخته شده در این طرح دارای بیمه بدنه خواهند بود.
  • سرویس اولیه کلیه خودروهای فروخته شده در این طرح رایگان خواهد بود.
  • بدیهی است تعداد در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش محدود بوده و آن دسته از سفارشاتی که سریع‌تر اقدام به تکمیل وجه نمایند، منجر به تحویل خودرو خواهند شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا