Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت جدید و شرایط فروش جک اس5 اتوماتیک اعلام شد (فروردین 98)

با شروع روزهای کاری سال جدید عملا شرکت‌ها نیز برای فروش محصولاتشان دست به کار شدند و بدین منظور نسبت به بروزرسانی قیمت محصولاتشان نیز اقدام می‌کنند که کرمان موتور نیز از این قافله عقب نمانده و با اعلام قیمت جدید یکی از محصولات پرطرفدار خود یعنی جک اس5 اتوماتیک سال جدید را شروع کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای قیمت جدید جک اس5 اتوماتیک را اعلام کرد که مشتریان می‌توانند با توجه به قیمت اعلامی این خودرو برای ثبت سفارش خود و همچنین تحویل خودروهای ثبت نامی از قبل اقدام نمایند. این خودرو که جزو خودروهای پرفروش و پرطرفدار کرمان موتور نیز محسوب می‌شود، در حال حاضر در بازار با معاملات قابل توجهی روبرو بوده و از جمله خودروهای در این رده قیمتی است که جز اولویت‌های خرید مشتریان نیز محسوب می‌شود.

جک اس5 اتوماتیک که قبل از این با قیمت 219 میلیون و 900 هزار تومان به مشتریان عرضه میشد، با قیمت جدید 245 میلیون و 500 هزار تومان قابل سفارش خواهد بود که این افزایش قیمت حدود 25 میلیون تومانی ناشی از نوسانات ناشی از نرخ ارز و همچنین افزایش سایر هزینه‌های دخیل در امر قیمت گذاری است.

گفتنی است که کرمان موتور آمادگی خود را برای ثبت سفارش این خودرو با موعد تحویل 30 روز کاری اعلام کرده و مشتریان برای خرید آن می‌توانند به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاشر کشور مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.